Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Linköping, någon?

Mammatill4a skrev 2008-07-13 19:09:54 följande:
    jadu, helst vill ja ju helgen efter denna som kommer, men får se vad de andra tycker om det oxå.. ja men de skulle ni ju kunna göravåran bebbe är planerad till den 30/10
    Ok, den helgen jobbar gubben tyvärr Men det blir som sagt säkert fler gånger!
    Ja då är det ett tag kvar tills bebben vill ut iaf. Våran kommer nog nån månad senare lite drygt. Ska knipa den 25 november iaf då sonen fyller 1 år
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ lilla grodan bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-07-13 20:02:54 följande:
    ok, ja de går ju fler tågjasså ville den ut tidigare?? sj ska ja knipa den 10 och 24 oktober då jag och maken fyller åt och den 8 nov då äldsta dottern fyller:-P mm ett bra tag 15 veckor..
    Ja det gör det absolut

Man vet ju aldrig, har bf på lucia om det inte ändras, men bm sa att eftersom barnen kommer så tätt är det stor risk att den kommer lite tidigare. Men det ska man nog inte hala upp sig på, då blir man bara besviken...
    Du har lite fler datum att knipa på
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-07-13 20:26:17 följande:
    hihi , ja jag har ju de och ännu mer om ja skulle räkna med kusinerna bröderna och mormor, här har vi mest födelsedagar i okt början av nov hehe,, snyggt att få till en bebbe så pass..
    Ja vi har också flera i okt, nov, dec men jag är glad bara syskonen slipper dela födelsedag. Vi verkar bara kunna få barn sent på året
  • JePaLuLi
    glitterkorn skrev 2008-07-13 20:47:17 följande:
    Vart köpte ni era dopinbjudningskort någonstans ?Jag vill ha rätt enkla färdigtryckta ska göra med " egen bild " som tack kort sen tänkte jag.Hur många var ni på erat dop ?Vi kommer bli runt 50 personer och ska bjuda på smörgåstårta, tårta och fika , vad hade ni o bjöd på ?Ni som hade gudföräldrar köpte ni någon särskild present till dom ? Tusen frågor typ ;)
    Vart köpte ni era dopinbjudningskort någonstans ?
    Jag köpte tomma på panduro som jag gjorde i ordning, men det finns säkert fina färdigtrycka nånstans. Det tog ganska mycket tid att göra egna, men det blev väldigt fint och uppskattat

Hur många var ni på erat dop ?
    Vi var ca 45 st.
    Vi bjöd på precis det som ni hade tänkt er.

Ni som hade gudföräldrar köpte ni någon särskild present till dom ?
    Jag hade tänkt att köpa varsin present till dem men ville ge nåt mer personligt så de fick en förstorad bild på Lucas med en dikt om ett gudbarn på. Väldigt uppskattat!
  • JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 21:23:30 följande:
    JennyoPatrik: du får haka på nästa gång på tjejmiddag, och sen när du flyttar hit så blir det många träffar
    Ja det hoppas jag
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-13 21:14:20 följande:
    Så hade vi oxå..Leo är född den 15 mars o Vincent den 25 mars. Vi var ganska rädda att de skulle få dela födelsedag, men det gick ju bra ändå. Men inte så kul ändå kanske att de fyller bara med 10 dagars mellanrum, för släkten är nog inte så pigg på att komma två ggr på kalas med så kort tid mellan (min släkt bor i Norrköping o sambons släkt i Katrineholm så det är ju en bit för dem att åka).Bland oss o våra vänner så är det stående skämt att vi bara verkar kunna tillverka vår barn Jag är tydligen som mest fertil vid midsommar tid har det visat sig nu två ggr
    Det är samma här. Har min släkt i Karlstad, syrran i Södertälje och pappa i Flen. Sambons släkt bor i Norrköping och Linköping så det har varit en bra bit för alla att åka. Nu blir det ju lite närmare för en del av dem iaf Är lite rädd att det ändå ska bli så att de kommer och firar barnen samtidigt. (Så kommer det ju garanterat bli)
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-13 21:45:06 följande:
    Ja, så lär det nog bli här oxå o det är lite synd för jag vill att barnen ska få sitt eget kalas o känna sig speciella, speciellt när de är så små i alla fall. När de kommer i skolåldern så kanske de bara tycker det är kul att ha kalas ihop med brorsan.
    Ja så känner jag också. Men det är ju inget att göra åt... Ja så kommer det säkert bli, i allafall om vi får en kille till. Blir det en tös kanske det inte rä lika skoj
  • JePaLuLi

Vi hade inte alls planerat för syskon än, men nu blev det som det blev och det är självklart välkommet! Som sagt så finns det både för- och nackdelar. Jag har varit väldigt ledsen och orolig för att Lucas inte får vara ensam så mycket. Men nu kommer han ju inte veta nåt annat och dessutom tror jag att de kommer få väldigt skoj tillsammans.

Det lustiga är att jag blev spådd förra året. Hon sa då att jag skulle få två barn tätt, den första en pojke och den andra en flicka. Hittills har det ju stämt så vi får väl se om det är en flicka. Vi trodde det var fysiskt omöjligt att bli med barn så snabbt eftersom jag inte fått tillbaka mensen ens innan vi plussade igen.

Maria84: Vad härligt

• JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-14 07:45:52 följande:
    Nu ska jag till Ullared med ett par vänner så jag önskar er en trevlig dag ute i solen
    Fuskigt, jag vill ju också dit Ha en toppendag!
  • JePaLuLi
    Kevlarsjäl skrev 2008-07-14 11:29:32 följande:
    ÅH!!!!!!!!!!!!! Jag älskar KENT! Som ni kanske förstår av mitt nick. Nu har jag inte sett dem sen i slutet av februari då vi var på konserten i Västerås.
    Jag förstod det
    Det var en jättebra konsert. Det blir ju alltid lite extra när det är hemmaplan
    Hur är det med dig?
  • JePaLuLi
    Kevlarsjäl skrev 2008-07-14 11:47:46 följande:
    Bara bra med mig! Såg Kents låtlista från Strömstad och blev så knäckt. För första gången någonsin (nästan) spelade de Utan dina andetag. FAN att jag inte var där. Den hade vi på vårt bröllop och jag älskar den låten. Den och Kevlarsjäl som de också spelade. Helt otroligt. Är du Kent-fan eller var det Håkan som drog?
    Jag älskar också utan dina andetag. Den är så fin! Jag vet inte om jag kan kalla mig fan, men jag gillar Kent. Gravitation är en annan favorit. De har många bra låtar... Är inte så mycket för Hellström, men han var trots allt ganska bra live.
Svar på tråden Linköping, någon?