Inlägg från: Mammatill4a |Visa alla inlägg
  • Mammatill4a

Linköping, någon?

ciccielv skrev 2008-07-06 20:41:20 följande:
    det var ebba som var skyldig.dina barn är visst gröna i håret.de använder matildas hårspray.jag ska ringa gubben och se om han svarar.han kommer få sig en rejäl utskällning när han kommer hem
    lungt vet du.. bara de har skoj så blir de bra sen.. nu ska barnen få macka och flinger här.
  • Mammatill4a

Fyra Mirakel skrev 2008-07-06 20:50:37 följande:

ja dom har ju det.... i några veckor till & här åker min äldsta dotter på kollo imorgon
    skönt att få lite mer tid åt de små då.. kanske vi kan ses nåt om du vill
  • Mammatill4a
    Fru T skrev 2008-07-06 20:52:23 följande:
    hallå i lådan...det va ingen falsk spotting i fredags utan på lördagmorgonen kom tantfan med dunder å brak men det har ju ändrats lite i kroppen då, jag har aldrig haft molvärk i ryggen vid mens, jag har aldrig fått spottings å dessutom brukar ja dagen innan och första dagen på mensen ha extrem huvudvärk...får väll se det som att jag får passa på att lära KÄNNA min kropp lite bättre den här månaden då jag tänkt kontakta bim om det inte tar på nästa försök
    [/citat]

fy vad tråkigt, hoppas på bättre tur för er nästa gång.. hade ja rätt om det var du som kunde sitta barnv om du lär känna barnen ifråga? visst kan vi det......
    låter toppen
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-06 21:58:45 följande:
    tackar för sällskapet i ösregnet.nu är vovven helt slut,han sover snart för natten.imorrn blir det fullt upp igen.du får ha en bra kväll,här får man dras med en halvsur gubbe
    vi ses
    tack sj.. sitter och lyssnar på Pradion, nyss tagit personer vid centrum som misshandlat nån annan, men vet inte om de gänget kommer från skägget från börjat eftersom de sprang glyttinge upp ha ha en plis SPRANG hihi
  • Mammatill4a
    Fru T skrev 2008-07-06 22:05:23 följande:
    fast att filmen faktist va lite "tuff" å handlingen inehöll barn hjälpte nog till en hel del... känns ändå inte som mina hormoner är som dom brukar...
    fy ja förstår dig.. sj tog det över ett år innan denna skrutt blev till och när ja väll tröttnade på att försöka gav ja upp och hoppsan så satte det sig än ärta i magen. kunde inte tro det var sant.. för hut mkt hade man inte försökt innan och de inte blev nåt var dep mm och sen på 2 ggr på en månad satte det sig..
    kroppen vill inte alltid som man sj vill
  • Mammatill4a

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-06 23:03:22 följande:

Jag har precis tjänat ca 250 kr på tradera, hade ute 12 auktioner o alla har blivit sålda Nu väntar mys med sambon i sängen, är ju såå mysigt att bara ligga o mysa när det regnar ute
    [/citat]

trevligt att känna pengar ,de är inte helt fel.. och du tjänade ju på mig med för 1 veckan sen

ciccielv: de kom från sägget du, lyssna mer på det under kvällen,, tihi
    Ionea skrev 2008-07-07 09:04:06 följande:
    [citat]
    Jajjamensan, vi var och firade midsommar med svärföräldrarna Lambohov vart bor ni i Lambohov?Apropå gäng i Ryd C.. man är ju inte liiite nojjig i bland när man går där på kvällen. Går aldrig ensam med barnvagnen t.ex. Inte för att jag tror att det ska hända något men man vet aldrig...Regn regn och åter regn.. min man är expert på att vända kappan efter vinden, "va bra att det regnar, då slipper jag vattna!!" <--- så lät det igår.. "J*vla pissväder!!" <--- så låter det idag så idag blir vi inne och myser helt enkelt!
    ja kan säga att ja inte går ut efter att kvällen slaggit på, vart ja en bor då man sett och vart med om för mkt när man var runt tidig ungdomen
  • Mammatill4a
    JePaLuLi skrev 2008-07-07 09:22:47 följande:
    Godmorgon!Fy vad trist väder det är! Vi firar förlovningsdag idag så nåt mysigt vill man ju hitta på...Vad har ni för planer idag?
    gud va mysigt med förlovningdag, Sj har ja bröllopsdag den 23 september...
    ja du detta väder gör en galen, men ja känner endå att de är skönt då man får frisk luft omkring sig..

barnen de stora vaknade nyss så här blir de la sen frukost om en stund så ska maken ringa sin mamma och höra om de blir en resa till syrran hans idag om de skulle vara hemma.. annars ska vi ta de lungt resten av veckan kommer de vänner och bekanta som ska fira alma lite smått innnan hon fyller på lördag..
  • Mammatill4a
    Ionea skrev 2008-07-07 09:27:41 följande:
    Mammatill4a, ja det är lite skrämmande och framförallt skittrist att det ska behöva vara så att man inte vågar sig ut egentligen.. *hu*JennyoPatrik, grattis på förlovningsdagen! Vad ska ni hitta på då? Mannen min ska in till stan och klippa sig (tack gode guuud för håret börjar bli sådär äckligt långt!) och jag ska nog stanna inne hela dagen. OM det inte spricker upp lite senare för då ska jag ta mig i kragen och springa/gå/krypa runt spåret...
    Mm de är ju de, men världen har allt blivit anorlunda sen en annan var mindre... vill inte ens tänka mig hur de blir n'r våra barn blir ungdomar... ryser
  • Mammatill4a
    Ionea skrev 2008-07-07 09:36:37 följande:
    Haha typiskt!Mammatill4a, usch ja! vi kommer ju definitivt inte bo kvar i Ryd när lillen börjar bli större..Mannens dator kraschade nyss.. han hintar om att det kan bli dyrt nu när han kanske måste köpa en dator. Jag hintar tillbaks att klädkontot/Ullaredskontot bara växer och växer...
    ja du vi flyttade till ryd för ett år sen, barnen blir iår 7 , 5 och 2 år.. och vi trivs ju med dagis och skola, men känner att vi vill ha nåt eget och säkrare, barnen på 7 och 5 kan leka ute på dagen själva på baksidan där de finns lekpark.. men frågan är hur de blir när de växer på sig och blir äldre.. vart i ryd bor ni?? vi bor vid villa blå dagiset
  • Mammatill4a
    Ionea skrev 2008-07-07 09:59:28 följande:
    Mammatill4a, precis vad jag tänker också! trivs bra i Ryd men vill som sagt inte bo här när lillen blir äldre. Vi bor borta vid ändhållsplatsen för bussen, vi bor på en lugn gård och har bra grannar. LoVm, ja eller hur så fort en teknikpryl kommer innanför dörrarna så växer klädkontot enormt!! dinana, hoppas att det inte är mensen *håller tummarna*
    ja du, tycker de inte är så mkt vässen här heller om kvällarna och bra grannar de har man allt, förutom de under som är så fruktansvärt nyfikna står i dörren jämt och glor(barn dessutom)
Svar på tråden Linköping, någon?