Linköping, någon?
glitterkorn,
Skönt att få sova lite.
Själv sov jag till 10.30, det är inte illa
Vad ska ni hitta på för roligt idag?
glitterkorn,
Skönt att få sova lite.
Själv sov jag till 10.30, det är inte illa
Vad ska ni hitta på för roligt idag?
glitterkorn,
Ingen aning alls om vad jag ska hitta på. Låg på soffan och läste en stund, slutade med att jag somnade. Så nu är det nog dags för en sen lunch
Nu har jag smaskat i mig en pizza, huh så nyttigt
Inte många online nu, förstår inte det
Jaja, vi hörs väl snart igen hoppas jag.
Ionea,
Ja, jag försöker ialla fall. Men det blir inte alltid så nyttigt som man kanske borde äta.
Ångrar nästan lite att jag åt upp jordgubbarna igår, får nog ge mig ut på jakt efter nya. De är ju så goda!
Hej tjejer!
Hoppas allt är bra med er.
Jag säger som dinana att det är väldigt osäkert om jag kommer på fikat. Vi har nämligen inget vatten och jag har ingen aning om när vi får tillbaka det. Kan säga att jag går inte utanför dörren idag om jag inte får duscha
Nu har vattnet kommit tillbaka, så nu kan jag äntligen duscha. Tror dock jag hoppar över fikat idag. Känner mig inte så jättepigg eller social.
Idag gick jag en sväng på IKEA så nu är jag helt slut. Juni känns väldigt långt bort just nu och med min otur kommer jag väl få vänta till juli innan Skrutt vill komma ut
Nu har jag varit hos bm och allt såg bra ut
Så nu får dagarna fortsätta flyga fram
glitterkorn,
Jag är nu i vecka 35 så det börjar närma sig, sakta men säkert
Men jag måste säga att en förlossning känns lååångt borta.
Lillisen,
Nä, jag har ju inte ens fattat att det är en liten människa där inne så jag kommer nog inte fatta ett dugg sen när värkarna sätter igång
Självklart ska jag försöka uppdatera er i hur det går. Shit, det är ju juni nästa vecka. Man har ju verkligen ingen aning om när det hela tänker dra igång. Kan ju i stort sett bli närsom som jag har fattat det.