Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Linköping, någon?

Jag skulle nog kunna fika en snabbis imorgon vid 12.15 tiden då. Då är jag på stan en snabbis i en timme. Är det nån som vill fika då?

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325

Ska vi ta en fika på Claras då? Eller Waynes? Kan nog vara mycket folk överallt då eftersom det är lunch tid.
    Men jag kan i alla fall 12.15. Måste åka hem med bussen 13.26 för att hämta Leo på dagis.

Ok. Då tar vi claras Vi kan väl ses där 12.15. Den som kommer först kan ju ta ett bord i fall det är mycket folk.

O jag hinner inte heller fika. Hade glömt bort en del saker som jag måste köpa till dopet imorgon.

glitterkorn skrev 2008-06-13 10:18:10 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-13 09:42:19 följande: man blir helt snurrig och kommer typ inte i håg någo alls ju , hehe :Omen vilka dagar kan ni nästa vecka ? så man kan planera in i sin kaländer lite bättre ?jag kan alla dagar nästa vecka ! bara vi planerar in det i tid :) blir ofast så snurrigt när man bestämmer typ en dag före och så .. :(
    Jag är redan halvsenil av mig, sen har det varit så otroligt mycket denna vecka o fixa inför dopet så att det känns som att jag ändå glömt hälften.
    Kom hem precis nu o ska ta tag i det sista bakandet nu.

Nästa vecka så kan jag alla dagar utom torsdag, som det ser ut nu i alla fall (ja, fredag oxå för då är det ju midsommar, men antar att ingen kan då ).

Kikar in en snabbis bara, är sååååå trött! Har hållt igång hela dagen, men dopet blev i alla fall superlyckat o vi är jättenöjda. Vincent var jätteduktig i kyrkan, skrek inget när han fick vatten på huvudet, sen började han dock skrika lite i sin gudfars famn för då var han trött, då tog jag över o då slocknade han direkt, så han snarkade samtidigt som prästen pratade Leo var oxå jätteduktig när han stod med oss o fick hjälpa Vincents gudfar med att hälla upp vattnet.

En kompis till oss sjöng Älskade barn o lättrörd som jag är så grät jag så klart en skvätt.
    Vincent fick massa fina saker sen efter på fikat.

Nu kollar vi (eller mest sambon) på matchen, sen ska vi natta Leo o sen blir det mys i soffan (fast jag lär nog somna fortare än kvickt).

Cia: Spännande, spännande..hoppas att det är på G nu Lycka till om ni nu får åka in.

Nån som vill fika på tisdag eller onsdag? Kan hela dagarna då.

Cia: Men har du ont så är det klart att du ska få komma in på en koll.
    Jag var en himla massa ggr på förlossningen nu när jag var gravid med Vincent för jag hade onda sammandragningar från vecka 28. Varje gång jag ringde förlossningen för rådfrågning så sa det att jag skulle komma in för koll.
    Så fattar inte varför du inte kan få det. Stå på dig

dinana skrev 2008-06-16 16:51:03 följande:
    har testat mig idag men fick negativt resultat. är väldigt förvirrad nu. hur kommer det sig att jag får negativt resultat när jag har mått precis som jag är gravid. mensen höll inte i sig så länge som vanligt (brukar oftast ha mens i typ en vecka, med värk första dagen. nu hade jag mens tisdag-fredag och har haft mensvärk i flera dagar. dessutom så är jag väldigt illamående, plus hugg i sidan (typ som håll, gör ont när jag andas in). någon som vet vad det kan vara?
    Gallbesvär?
    Precis så hade jag när jag hade problem med gallan.
Svar på tråden Linköping, någon?