Linköping, någon?
Någon som har någon aning om hur vädret kommer bli här i linköping på fredag ?
Någon som har någon aning om hur vädret kommer bli här i linköping på fredag ?
Hej på er
Hoppas ni har haft en bra dag !
Hej hej !
Jag har inte skrivit så mycket här på ett tag det har avrit så mkt ett par veckor nu me allt och så.
Btw Julius har lärt sig säga Pappa och Lampa nu :D , i förra veckan och han sitter nästan helt utan stöd , sen ahr han börjat vinka lite smått oxå jag är så stolt över min lilla kille !! :) Allt går så fort satt o kolla på bilder från förlossningen förut , oj va liten han var då ^^
Cia. Det är en envis lite bebbe du har där inne ;)
Godkväll allesammans ;)
Vet ni om någon mer än ikea säljer spjällsängar till bra priser ?? (under 500lappen)
Är det någon av er som nån gång prpvat att gå ner i vikt med hjälp av naturdiet ?
Kram
cia. grattis på födelsedagen ! :) min bästa kompis fyller oxå år i dag hehe :P
I natt tyckte jag Julius kändes varm när han sov men sen tänkte jag inte mera på det , men nu i eftermiddags kändes han varm igen visa sig att han hade 38 grader feber :( Känner mig så dålig som inte kolla det i natt !! :O Sk ge honom en pandodil nyss zuppar eller vad det heter ? men dom går ju inte och få att stanna kvar så jag skicka i väg killen o köpa flytande ist som Julius ska få när han vaknar .. Stackars lilla plutten :( Eller han verkar inte lida av det han varit glad o så hela dagen i af , kanske är pga tänderna han fått feber .. ush blir så orolig !!
Elphaba ; Den som vi fick efter min bror är så " ranglig " och
känns så ostabil jag vill ha en som inte svajar hehe ;P Var på Ikea i dag men fanns ingen i fyndhörnan eller lagret :P
Hello !
Nu har jag börjat på min naturdiet , ska alltså bara äta 5 påsar med sånt där pulver varje dag och ev. någon frukt eller en lätt sallad ! :P Så nu får vi se hur det går ! :O ( ska hålla pp en vecka har jag tänkt ) Lyckats hålla mig i från mat sen i går kväll , och i dag har jag ätit tre påsar och en persika , jag får ta en dag i taget ! Hehe men det sjukt jobbit fantiserar om allt gott man kan äta , är barnvakt åt mina syskonbarn stektekorv o koka makaroner till dom förut ush va sugen man blev ! :S för att inte snacka om coca cola som jag missbrukar typ ;P Hehe , komemr nog drömma om mat i natt ! ;)
Julius har fortfarande feber 38.4 han blött en del från tandköttet i dag med lilla gubben , men han äter som han ska så det är skönt !
Cia. Skönt att du fått en slut datum nu i alla fall =)