Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon?

Mammatill4a: japp, hon sover fortfarande säg till när ni kommer så håller jag utkik, hon borde nog vakna snart

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • MammaTillEKNS

Mammatill4a... nu är hon vaken :.D en lite hälsning från henne                      ,mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmyh, mmmmm,,Y 7KMNGggggggggggg

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: Tack så jättemcket för komplimangen Alma är så söt som vill krama Nathalie hela tiden

Skorpan08: Beklagar verkligen trodde de att hon blivit påkörd?

• MammaTillEKNS

Jag,mammatill4a och ciccielv tänkte ha tjejmiddag nästa helg, någon mer som vill haka på?

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: hihi det gör hon verkligen ja det ska bli så roligt förslag på vad vi ska äta?

• MammaTillEKNS

ciccielv: så kul och vad bra att gubben din tar barnen

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: Mig spelar det ingen roll, vi kan ta helgen därpå istället

Skorpan08: Vad skönt att hon slipper lida nått mer! Och vad fint ni gör det för era djur det kommer bli fint!

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: du får haka på nästa gång på tjejmiddag, och sen när du flyttar hit så blir det många träffar

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: Tack nej, hon blev inte så mycket gladare, tror hon som sagt känner av att Peter inte är hemma eller så har hon bara en dålig dag precis som vi vuxna kan ha nu ligger hon iaf och sussar och maken har kommit hem nu

• MammaTillEKNS

Mammatill4a och ciccielv: vad är det som har hänt?

Svar på tråden Linköping, någon?