Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon?

Jennyochpatrik

skulle gärna gå men har inte råd.

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 17:24:21 följande:
    Jag,mammatill4a och ciccielv tänkte ha tjejmiddag nästa helg, någon mer som vill haka på?
    jag kan .gubben tar barnenGlad
    Mammatill4a skrev 2008-07-13 17:27:37 följande:
    she like baby´s JAPP för tusan ja är med på tjejkväll alltid ska bli så trevligt;-P
    tack för en trevlig dag.vovven sover för fullt just nu.jag börjar undra om det brinner i närheten,luktar ju brand.
  • ciccielv
    dinana skrev 2008-07-13 17:13:39 följande:
    Någon som hört något från Cia80 nu? Var ett tag sedan hon vart inloggad nu tycker jag. Nu måste hon väl ändå ha fått sitt lilla charmtroll.. eller vad tror ni?
    hoppas hon har fått bebben nu och att de mår bra.
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 18:03:48 följande:
    Mammatill4a: hihi det gör hon verkligen ja det ska bli så roligt förslag på vad vi ska äta?

knytkalas kanske?jag är lite kräsen när det gäller mat.men grillat eller kött går alltid ner.Gladkinamat är ruskigt gott oxåGlad

stackars lillan här,jag råkade klämma hennes två fingar i dörrenLedsenush vad man led med henne.hon har verkligen otur med dörrar.inte länge sen hon klämde fingrarna i porten när hon skulle in efter att ha varit ute och lekt.

• ciccielv
    Skorpan08 skrev 2008-07-13 18:17:42 följande:
    Dom vet inte vad som hänt men ena bakbenet var helt av. Troligen hade det varit det i två-tre dagar för hon var riktigt illa däran. Det behövdes bara lite lugnande så somnade hon in. Det var så fruktansvärt jobbigt. Men skönt att hon tog sig hem iaf. För det hade varit värre att inte veta var hon är eller vad som hänt. Vi begravde henne brevid vår hund som gick bort förra sommaren. I höst ska vi plantera en syrénberså runt gravarna.
    beklagar er förlust.alltid jobbigt när ens djur måste somna in.vi kremerade vårt marsin som nu ligger spridd över djurkyrkogården i rimforsa trakten
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-13 18:23:07 följande:
    vilken helg var de du menade, nästa helg är ja ju upptagen fre och lördag men helgen efter kan ja.. taccos är gott och har inte ätit de på länge, och så är ja rätt kräsen i vad de gällde mat
    bb helgen
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-13 18:27:10 följande:
    Men då kan ju inte jag ev pengarna kommer ju rycka på barnv kompis kommer med på fredag ,vet ju inte hur länge hon stannar heller och så måste man ju handla lite mat med plus att vi ska vara på folkrace hela lördagen, kan vi inte ta helgen efter kanske fler kan el vad tycker du mammatillEKNS
    vad synd.men jag kan nog helgen efter.på tisdag kan jag komma på träffen villken tid som helst.kanske böttre att ta träffen lite tidigare då grannens tös somnat tidigtGlad

nu ska jag fixa kvällsmaten
    ha det så bra så länge
  • ciccielv
    firepuzz skrev 2008-07-13 18:24:23 följande:
    jag bor med i linköping men inga barn just nu men vill gärna. rmn måste ha ett jobb först någon som vet i så fall inboxa mig gärna.
    välkommen hit
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-13 18:38:40 följande:
    hihi tyvärr tänke ja smitta iväg utan henne, känner att orken är vek,så pappa får allt spendera kvällen med henne, så för min del är de lungt
    okej.  snart är du höggravid.jösses vad fort tiden går,du börjar få en söt bebismage.Gladhar du pratat nått med maken ang ev barnvakt  när ni ska till förlossningen?
    nä nu måste jag återgå till maten
  • ciccielv
    glitterkorn skrev 2008-07-13 18:56:13 följande:
    Ja jag trivs jätte men Jakobsdal ligger ju som sagt lite för sig själv :) Någon skrev att själva ekholmen var värre än ryd o skägget och av egen erfarenhet och vad jag har hört kan jag nog inte hålla med om detta har hört mer " historer " om skägget än ekholmen ;) , men det beror säkerligen på vilket område det är och vad man får för grannar som på alla ställen !!Hur var lägenheterna då ? :)
    jag har bott i ekholmen och aldrig mer.känner flera som flyttade därifrån pga hur ekholmen är
Svar på tråden Linköping, någon?