• Cia80

Linköping, någon?

Funderar på om jag ska följa med idag. Skulle behöva äta lite lunch och det är ju roligare när man har lite sällskap.
    Har inte bestämt mig riktigt än, men står jag inte vid fontänen 14.30 så kommer jag inte, så ni behöver inte vänta på mig.

• Cia80

Leos,
    Usch vad jobbigt!
    Skönt att ni är hemma nu ialla fall.

• Cia80

Hej tjejer!
    Tack för den trevliga fikan igår.

Jag velar ang. om jag ska följa med sambon till svärföräldrarna idag. De bor i Jönköping och isåfall blir vi borta till imorgon. Fasar lite för hur natten kan bli, jag menar, jag sover ju inte ens bra här hemma hur ska det då bli borta?
    När min sambo sagt till sin mor att det inte är säkert att jag följer med så hade hon sagt nåt i stil med: Trivs hon inte här?
    Det har inte alls nåt med det att göra, men ibland känner jag mig inte så social.

Hmmm, ni behöver inte svara på detta. Jag bara grubblar lite.

• Cia80

Elli,
    Jo, bara det att jag inte vet vad jag känner. Jag vet, jag är konstig
    Visst vore det trevligare att följa med än att sitta här hemma själv och uggla.
    Samtidigt tänker jag att det kanske är lite roligt för sambon att umgås med dem på tu man hand nu innan bebis kommer.

Sen började jag fundera, tänk om det sätter igång när vi är där. Inte för att det är så troligt, men man vet ju aldrig. Kanske bäst att ta med de där blodgrupperingspapprena, om jag nu följer med.

• Cia80

Leos,
    Sant. Jag har till 16.00 på mig att bestämma mig.

Hehe, det har du ju iofs rätt i. Jag kan ju säga att han har resförbud sen i juni. Då får han allt hålla sig i närheten.

• Cia80

Elphaba,
    Uj, jag som inte ens packat nån bb-väska. Men blodgrupperingspapprena får nog allt följa med ialla fall, om jag nu åker.

Tack för att ni orkar engagera er i mitt velande

• Cia80

Hej tjejer!
    Jag åkte iväg och nu i efterhand kan jag säga att jag tog rätt beslut, det var riktigt trevligt. Visst, jag sov inte bra, men det gör jag ju inte hemma heller.

• Cia80
    glitterkorn skrev 2008-05-24 20:52:10 följande:
    Vad bra att du hade det trevlit :)
    Ja

Nu är det dags för tv. Vi hörs snart igen hoppas jag.
  • Cia80

Hej tjejer!
    Hoppas allt är bra med er. Här knallar det på som vanligt. Hade en del sammandragningar igår. Spännande att det händer nåt

Vi var och handlade spjälsängen igår så nu är det fritt fram för bebis att komma ut

En fråga till er: Är det nån av er som använde typ BabyBjörn bärsele?
    Jag funderar på att skaffa en sen när bebis kommit ut. Verkar så väldans smidigt.

Finns förresten ny magbild i galleriet för er som vill titta.

• Cia80

Elli,
    Svårt att veta det där. Men vi ska väl gå och kolla på en sen när Skrutt kommit ut.

Svar på tråden Linköping, någon?