Linköping, någon?
Lillisen,
Vad är det för modell ni har på bärselen?
Jag vill helst ha sån som avlastar axlarna...så man inte har all tyngd där.
Lillisen,
Vad är det för modell ni har på bärselen?
Jag vill helst ha sån som avlastar axlarna...så man inte har all tyngd där.
Lillisen,
Ok, det är sån som man bara bär med axlarna?
Lillisen,
Ok. Det bästa vore ju om jag kunde prova med Skrutt, men ni kanske inte har kvar den då?
Glitterkorn,
Jag kanske också tycker det är bökigt.
Såg en mamma på ett fik häromdagen som hade bebis som låg i vagnen. Bebis tyckte det var tråkigt, så mamman slängde på sig selen och satte ner bebis där. Gick sen runt och vaggade en liten stund, sen sov bebis gott
Lillisen,
Åh, så bra. Vi får försöka komma ihåg det sen när Skrutt kommit ut.
Snobben,
Är kanske en sån jag tänker på då? Det finns ju de med ryggplatta och sen även ett höftbälte, men de kanske är svindyra. Har inte kollat utbudet i affärer utan bara sett dem "gåendes" på stan.
Lillisen,
Uj, det fanns visst några att välja på. Det gjorde ju inte saken lättare
Elli,
Grattis till din sambo.
Här händer väl inte så mycket i sommar...förutom...att hela livet ändras
Ionea,
Ehum, ingen bb-väska packad än. Men det kanske börjar dra ihop sig. Den molande mensvärken har dykt upp, som jag nu fått veta är förvärkar
Så nu måste jag väl säga att en förlossning känns lite närmare än vad det har gjort förut. Men jag vad jag förstår så kan man få gå med den här mensvärken i flera veckor.
Elli,
Uj!
Just nu molar det, kan inte påstå att jag har värkar. Fast iofs, jag vet ju inte värkar ska kännas. Men på en skala från 1-10 så ligger det ungefär på 3 tror jag.
Jo, jag vet väl ungefär vad som ska med...så det är väl egentligen inget att vänta på. Får försöka ge mig ut och handla lite proviant. Tänkte någon tidning, dextrosol, kanske cola? Vad tror ni om det?