Inlägg från: Mammatill4a |Visa alla inlägg
  • Mammatill4a

Linköping, någon?

Fru T skrev 2008-07-08 21:35:18 följande:
    asså min mens ÄR knäpp den här gången..spotting i fredags, vilket jag aldrig har annars.lördag å söndag: MENSmåndag: det kom nästan ingen ting, lite tunnt brunt, typ som "efterbörden" av mensenindag tisdag: ingenting alls, ända fram tills 17 på eftermiddan då kom det lite brunt igen å nu är det blod igen...mupp mens!!
    de låter som när ja hade mina blödningar och de satt ju i i 2 veckor bara under em/kväll konstig kroppen är.. 2-3 dagar efter att blödningarna slutat gjorde ja gravtest som slutade i att pluset kom förre test rutan.. testade då med PREG gravtest.
  • Mammatill4a
    Cia80 skrev 2008-07-08 22:27:59 följande:
    Mammatill4a,Har ont hela tiden.Ska nog gå och lägga mig nu ifall det får för sig att hända nåt. Men just nu känns det inte så troligt.Hörs säkert imorgon.Kram
    kikar in en snabbis i morgon kväll och ser om du är kvar här el på förlossningen,, ska ha besök av en vän med barn hela dagen imorgon kommer med tåg kl halv 10 så maken ska hämta dem med bilen vis stationen så vi kommer ha fullreulle här. hoppas på bra väder för vi har tänkt oss gå till valla och mata änder och åka tåget..
  • Mammatill4a
    Cia80 skrev 2008-07-09 06:14:04 följande:
    Godmorgon tjejer!Hoppas allt är bra med er.Här är det väl inte direkt på topp, men vi får väl se vad som händer under dagen.
    hoppas du håller på att få igång din förlossning, när du skriver så..el är de nåt annat som oroar dig? ska tänka på dig idag
  • Mammatill4a
    Fru T skrev 2008-07-08 23:19:01 följande:
    ok ja kroppen är allt bra konstig ibland, ja testa innan mensen kom å då ve det neg... får se hur kroppen tänkt att bete sig nu...
    ja visst är den de, tycker sj den bestämmer lite väll mkt ibland hihi
  • Mammatill4a
    Cia80 skrev 2008-07-09 08:33:15 följande:
    Ni som kan det här med att vara gravid.Hur vet man om man läcker fostervatten?Har varit inne en gång för jag trodde att jag gjorde det, men det var troligtvis bara en vattnig flytning.Vaknade runt 2 i natt av att jag kände att det var nåt som rann. Tog då på mig en binda. Kan fortfarande känna som en rinnande känsla.
    det kan ju vara fostervatten, allt behöver ju inte komma på en gång, sj läckte ja lite dagen de skulle ta hål på hinnan pga av gallinfektion, klev ur bilen och de lixom kom en skvätt varje gång ja reste på mig el ändra ställning i sängen. men ring förlossningen om du är osäker..
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-09 10:14:36 följande:
    ciccielv: Vi kan gärna ta sällskap hehe, får hoppas han är på bra humör Är det några fler som kan på tisdag kl.16.30?
    jag kan nog fika på tisdag em se om man kommer ifrån sj el med de stora barnen bara, då alma inte sovit nmiddag på två dagar somnar hon runt 18 och vaknar 6.30 på morronen.. inte så dumt med egen tid på kvällen
  • Mammatill4a

MammatillEKNS: ja du den där egentid behövs verkligen för snart när man får liten tillså vet man inte vad det är igen, men mysigt med små är det..

ciccielv: ni kan komma imorgon ringer er om tid, får inte tag på kompisen som ska komma imorgon med hon brukar inte stanna så länge endå.. och alma somnar ju halv sju nu mera så innan de får de ju bli..

• Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-07-09 19:04:16 följande:
    Jag kan komma på tisdag med!!
    ja men så kul att du med kommer ju fler desto roligare ocj på em är de sju skönare ute med får man hoppas för idag var vi i valla mitt på dagen och de var lite för varmt, förstår inte att barnen kan ha spring i benen..
  • Mammatill4a
    Cia80 skrev 2008-07-09 18:54:51 följande:
    Blir middag på stora torget ikväll, som ni sa: man får passa på
    hoppas ni får det trevligt ikväll
  • Mammatill4a

här var de då tomt ikväll barnen sover snällt efter en dag med kompisarna, Dagen vart iallafall lyckad måste ja säga.. barnen var underbara när vi gick till valla men på hemvägen märktes de att de började ta på krafterna, gått en riktigt långpromenad..barnen fick iallafall leka i valla rida på hästarna och åka tåget till Glinköping där vi bara råkade gå in i chokladboden sen vandrade vi hemmåt, slutatde med varsin glass innan de var dags för dem att åka till tåget så de kunde ta sig hem..

Svar på tråden Linköping, någon?