• Cia80

Linköping, någon?

Lillisen,
    Ska jag vara helt ärlig så blev jag faktiskt lite besviken, även om jag vet att det är bra för Skrutt att vara kvar ett tag till.

Sen lyckades jag se en liten bebis i en plastbalja som var född på förmiddagen. Så liten och så söt, så ni kan ju räkna ut själva att längtan inte blev mindre

• Cia80

Kan inte påstå att jag känner mycket idag. Så nu känns återigen en förlossning väldigt långt bort. Bebis bökar för fullt där inne.

• Cia80

Elli,
    Jo, det är väl inte mycket mer man kan göra. Tydligen ska det bli supervarmt i helgen också, kan inte påstå att jag ser fram emot det jättemycket.
    Känns som jag kan det här med att vara gravid nu, vill gå vidare till nästa nivå.

• Cia80

Elli,
    Idag köpte jag ett paket med Piggelinglassar. Tror de kan komma till pass i helgen
    Tack för tipset om kallt vatten till fötterna, det låter inte helt fel

• Cia80

Huh, så varmt det är och värre kommer det väl bli.
    Känner inte av nånting längre så nu känns en förlossning långt borta.

• Cia80

Hej tjejer!
    Hoppas allt är bra med er.
    Här är det lugnt, men det ska det väl vara eftersom jag "bara" är i vecka 37.

Sambon är iväg och spelar golf, jag har sagt att han får passa på nu Men han har ialla fall mobilen med sig så jag kan nå honom ifall nåt händer, man vet ju aldrig.

Själv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Känns som jag kommer hålla mig inomhus, är ju sååå varmt ute.

• Cia80

Usch, jag smälter bort!
    Känns som en halv evighet kvar till förlossning. Vill ha ut bebis nuu!
    Har i stort sett ont överallt.

Förlåt för mitt gnäll-inlägg.

• Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-01 22:37:16 följande:

Ja, nu är det verkligen varmt, lider med dig. Men jag njuter Tycker dock synd om alla höggravida o bebisar..Vincent gillar INTE värmen, han är jättekinkig o här hemma är det verkligen en bastu.Nån som vill picknicka/fika i veckan?Kan samma dagar som vanligt..
    Mmm, är lite splittrad där. För visst lider jag nu när det är varmt, men det kan ju inte vara lättare att ha en liten skrutt som svettas bort. Men jag får väl lära mig det också sen.
  • Cia80

glitterkorn,
    Ja, samtidigt som jag vet att det inte är sååå lång tid kvar så känns det så avlägset.
    Har inga känningar längre.
    Tror dock jag har börjat samla på mig vätska för jag har fått ont i lederna i fingrarna och under fötterna.

Jag skulle gärna vilja följa med och fika men jag tror inte jag klarar det. Orkar i stort sett ingenting nu när det är så varmt.

• Cia80

Missnööjd,
    Grattis till att du klarade dina tentor!
    Låter härligt med en tripp till Gotland, hur länge ska ni vara där?

Här är allt helt ok. Jag kunde inte sova längre, kan det vara ett tecken
    Börjar bli less på att vara gravid nu, vill träffa bebis.

Idag ska vi åka hem till mina föräldrar som bor utanför Norrköping och bb-väskan får följa med, för man vet ju aldrig
    Dock känns en förlossning väldigt långt bort nu.

Hoppas ni får en bra helg.

Svar på tråden Linköping, någon?