Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Linköping, någon?

Kevlarsjäl skrev 2008-06-24 11:18:26 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-24 11:16:18 följande: Vad härligt att du vågade läsa tackbön! Själv är jag tvärtom. Har alltid varit oblyg och framåt men just när det gäller det här med att ge sig ut med min fyra veckor gamla bebis... där är jag helt ombytt. Kanske blir det bättre när man landat lite.
    Ja, vi är ju alla olika
    Tog ett tag att landa för mig med, men samtidigt så kändes det såå rätt o ganska enkelt när Leo föddes, han var så himla snäll o skrek nästan aldrig, sov massor o var ett riktigt underbart barn Så jag tyckte aldrig att det var så jobbigt att vara ute med honom eller ta med honom nånstans. Kändes som att vi hade haft barn i alla år
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Mach skrev 2008-06-24 23:35:53 följande:
    Hejsan, kul att hitta en ny( för mig) Linköpingstråd. Jag bor i Tallboda med mina 2 döttrar.
    Välkommen
    Cia80 skrev 2008-06-25 10:07:19 följande:
    Ja, än så länge är det väl ok. Bara det att jag blivit så otroligt uttråkad. Kan ju i stort sett inte göra nåt, kan inte åka nånstans själv orkar inte gå några längre sträckor. Usch så negativ jag låter, förlåt. Vad jag förstått så får man gå 2 veckor över tiden här. Får försöka peppa upp mig lite idag, är ju ändå min födelsedag
    Grattis
    dinana skrev 2008-06-27 18:46:23 följande:
    kan rekommendera allevos banan/hallon då, det är en favorit.. men det är omväxlingen som är bäst. älskar även de nya smoothiesarna de säljer. har sett dem i vissa butiker (hemköp på filbyter och apoteket tror jag också säljer dem). smaskis =)
    Den kör jag oxå med, den är verkligen god.
    dinana skrev 2008-06-28 20:19:00 följande:
    testade mig nu ikväll.. men.. nja, funkade så klart inte.. börjar bli lite irriterande nu. har det blivit fel på alla mina test, eller är mitt urin helt knasigt..
    Tycker du ska söka läkare o kolla upp vad det kan vara o de kan ju lätt se om du är gravid eller ej med vul. Om det visar neg på testen hela tiden så är du antagligen inte gravid. Alla test kan ju ärligt talat inte visa fel. Men du kanske är låghormanare o att det då tar lång tid att se det på testet o då är det lättare att gå till läkare o kolla om du är gavid.
    dinana skrev 2008-06-29 13:32:16 följande:
    Har ju visat plus direkt när jag har varit gravid tidigare, så låghormonare är jag nog inte. Men det kanske är kroppen som spelar ett spratt med mig. Får se om jag får min mens den 10e som beräknat. Det är ju inte så långt bort nu. Förhoppningsvis inte. =) Men jag får nog satsa på att jag blivit gravid nu i stället. Har bara en äggledare så det kanske är det som krånglar.
    Ok. Jag skulle dock tycka det vore jobbigt att ha det som du har det. Skulle bli knäpp av att inte veta, du kan ju inte gå o tro att du är gravid hela tiden, bättre att gå till läkare o få det bekräftat
    Elphaba skrev 2008-07-01 18:52:49 följande:
    Hon har ju inte skrivt på 1,5 dygn så man kan ju hoppas att hon är och föder/har fött barn, hon har inte varit inloggad på FL sedan igår morse heller :D
    Då är hon nog o föder barn
    Hon brukar ju annars vara här inne ganska ofta
    Elphaba skrev 2008-07-01 21:14:13 följande:
    Fast lägger folk verkligen upp sig där vanligtvis?(Ingen berättade heller om saken för oss, inte för att vi nånsin skulle gjort det...)
    Nej, tror inte det..vi fick reda på det på BB att man kunde göra det, men inget som vi ville.
    Cia80 skrev 2008-07-02 16:58:57 följande:
    Hej tjejer!Gör er nog besvikna nu när jag säger att anledningen till att jag varit borta är för att vårt internet inte fungerat.Bebis verkar trivas för bra där inne, bf+5 idag och det är riktigt segt.
    Nämen! Usch så besviken jag blev nu! Jag blev helt till mig när jag såg att du hade skrivit o tänkte att du nog har kommit hem från BB nu, men vad tusan..du får skicka ett vräkningsbrev till bebis! Vi alla är ju såå nyfikna nu ju.
    Cia80 skrev 2008-07-02 19:54:02 följande:
    LoVm,Förlåt!Ni är inte ensamma om att vara nyfikna. Telefonen ringer lite titt som tätt. Har dock överlåtit svarandet till sambon. Alla undrar om jag känner nåt.
    Är ju inte ditt fel, utan bebis fel
Svar på tråden Linköping, någon?