Inlägg från: Mammatill4a |Visa alla inlägg
  • Mammatill4a

Linköping, någon?

Fyra Mirakel skrev 2008-07-11 22:51:31 följande:

ska ochså sova här, ska till östervik imorgon..ha det bra allihopa!
    jasså, de ska ni. var det inte leffan som var tillsagd vila av läkaren? där ser man ju vad ni prioriterar istället för att komma när kusin fyller år..
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-12 08:59:27 följande:
    ja nu kan man säga att det är kors i taket!vi har haft det lugnt på baksidan i tre helger nu,även centrumet verkar ha blivit lugnt
    HAHA IGÅR var de inte lungt kan ja säga, marktjänt byrån hade inbrott i deras bilar, så en pkvinna fångade en av killarna på kullen utan för vårt VR fönster och den andre på andra sidan ryd, de andra kom undan.. UPPDATERING om fredagkvällen
  • Mammatill4a
    Maria84 skrev 2008-07-12 09:13:51 följande:
    Stoort grattis till söta Alma på hennes stora dag!!
    TACK , det var snällt
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-12 08:56:44 följande:
    Grattis till supersöta alma som fyller årusv jag skulle oxå blivit jättebesviken.mina föräldrar var likadana nu när lillan gick ut 6 års,de var hellre hos en tjej och firade hennes födelsedag (nån från deras moppeklubb)än att gå på sitt barnbarns avslutningvad ska ni hitta på idag?här får man städa igen och tvätta som vanligt.sen blir det nog en sväng till valla gård eller nått annat kul för barnen
    tack, idag blir de så lungt som de bara kan på fm på em sen kommer F&F, brosan kommer på middag halv 12.. alla andra har ju firat alma i veckan utan ni då.. men ni får gärna komma imorgon om ni har tid.. hoppas sllt fika tar slut, men de är ju brosan som ska komma på besök och man vet ju hur han är tihi..
  • Mammatill4a

Mammatill4a: Ett stort GRATTIS till lilla Alma på 2-årsdagen har dagen börjat bra?
    [/citat]

tack ja då förhållande vis bra, vart lite sent igår kväll bara då en kompis sovit över, så är lite trött i ögat, men en kall dusch kan säkert ändra på de med..

• Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-12 10:15:35 följande:
    vi kommer gärna imorgon.bara att du säger en tid.kan vi ta med collien?han kan ju inte lämnas ensammen.hoppas ni får en bra dag.vädret är iallafall fint.
    Nej de var strxt förre halv 10, så de var inte ens mörkt ute , puckon som gör de vill ja säga..

ja ringer närvi har tid imorgon vovve får du gärna ta med, gör inget.. är ju rensat i vår VR så han kan ju inte bita sönder nåt, bara ha koll på ragge
  • Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-07-12 10:13:40 följande:
    Grattis till mitt lilla charmtroll Alma idag på hennes födelsedag... Måste komma med present nått framöver. Krama lill stumpan.
    japp, ska krama om henne från mig el tihi det har ja redan gjort hela dan idag
  • Mammatill4a

SÅ nu är kalaset för alma över, hon brydde sig inte så mkt om de, bara att hon fick äta tårta och blåsa ljus, paket fick Liam hjälpa henne med.. Hon fick kläder och barbidocka av farmor och farfar, strumpor och sandleksaker av morbror , kläder och docka och köksgrejor i plast till sin spis, av mormor och morfar i tisdag klädesdress och av kompis och vänner kläder.. Så ja mest kläder men de är det som behövs mest, leksaker de kan hon önska sig av tomten i jul

MammatillEKNS: hur dags vill ni kika över imorgon? du kan svara här el på msn, tittar ju in lite titt som tät;-P

• Mammatill4a

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-12 17:03:56 följande:

Grattis till Alma på födesledagen
    tack så mkt
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-12 17:07:21 följande:
    okej.ja idioter finns det till allt.det finns ju en hel del stöldgods på norrköpingsloppisen.en hel del byggföretags verktyg osv..han biter inte sönder nått bara skäller*suck*du kan ju inboxa tid.nu ska jag ta och börja sy
    hihi, de är de hundarna likt japp de ska ja göra.. synd att alma sover om ca 1 timme annars kunde ni ha kommit ikväll. men sj är ja skapla trött oxå..
Svar på tråden Linköping, någon?