-
Jag har åkt buss 2 ggr nu med lillen och det går riktigt bra... Där emot tycker jag det är jobbigt om de inte har busskortsavläsare där man går in så man får springa fram på bussen... vill inte lämna min grabb ensam...glitterkorn skrev 2008-05-06 18:23:59 följande:Jag ska oxå buss med barnvagn och bebis i morgon för FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV Jag är LITE nervös hur gör man .. ush så otäckt ! Ionea : Vad synd :(Synd att du inte kunde följa med... men som sagt du får följa med nästa gång...Ionea skrev 2008-05-06 18:11:18 följande:Sorry mammor, men jag har fått förhinder inför morgondagen. Så jag ka ntyvärr inte vara med på fikat!!!!! Jag får se till att komma nästa gång i alla fall... -
Fika på onsdag kl 14:30:
Lillisen
Cia80
glitterkorn
Snobben79
Lovelyy -
men fontänen ligger ju precis utanför banken hihi
-
hihi natti natti...jag hoppas på att med få sova snart men tror inte lillen går med på det
-
God morgon!
Det kommer verkligen bli super skoj att ses :)
Idag ska jag köpa present till min kusin som fyller 14 idag och sen ska vi dit ikväll. Annars har jag inte direkt någonting planerat. Ska packa lite inför flytten tänkte jag... Vad ska du göra själv? -
åh fy vad jobbigt... glad att inte behöva plugga längre...
-
Jag tänkte ta med kameran idag. Om det är okej tar jag gärna lite bilder och lägger upp på min bilddagbok om ni tycker det är okej... tycker ni inte det får ni säga ifrån. http://familjenl.bilddagboken.se/p/editPresentation.html?showOwnPres=1 här kan ni kika lite sen om ni vill :)
-
vi får se till att vara 7 mammor och massa barn innan vi lämnar stället helt enkelt
-
du är ju mamma till bebisen i magen och så får du vara lite barn med :)Cia80 skrev 2008-05-07 11:11:45 följande:Räknas jag som mamma eller barn?jag provade länken och då funkade den... men har varit med om att den inte funkat tidigare... gå in på bilddagboken och sök på familjenL så hittar ni ossMizzz skrev 2008-05-07 11:25:16 följande:Helt ok!Länken funkar inte för mjig, tror du missat något i den. -
vi tog emot besök när grabben var mindre än en dag gammal. de kom och hälsade på på spec bb. Vi ville ha besök, mest bara för att vi inte hade kläder lagom stora för grabben. Han föddes en söndag, på fredagen var vi på stan och köpte kläder och sådär... jag gillar sällskap. men jag vill kunna planera för att göra saker med. säger någon "kan vi ses om en timme" så är alltid svaret nej, vill planera gärnas någon dag i förväg för det blir så stressigt annars...Cia80 skrev 2008-05-07 11:26:09 följande:En fråga: Hur gjorde ni tiden efter bb med besök? Fick era föräldrar och vänner komma när de ville eller satte ni någon gräns?