Inlägg från: Snobben79 |Visa alla inlägg
  • Snobben79

Linköping, någon?

Cia80: Nej det kanske ändå är bäst att vänta och se hur du känner när h*n är född. Man är ju ändå stolt och vill visa upp sin sötnos

• Snobben79

Tack för igår! Trädgårdsföreningen blir nog bättre för nästa träff så får alla lite mer plats. Än så länge kan jag både måndag och fredag

• Snobben79

Fika i trädgårdsföreningen måndag 12/5:

-Leos och Vincents mamma (har då med mig Leo oxå)
    -Lovelyy (men Elliot har blivit sjuk så jag kanske inte kan ändå)
    -Snobben79

Fika i trädgårdsföreningen fredag 16/5:

-Leos och Vincents mamma (helst den dagen)
    -Snobben79

Nu försvinner fetstilen, vet inte hur man fixar till den.

• Snobben79

Nån frågade om solhattar. Jag köpte en liten idag på HM i storlek 1-2 månader. Eftermiddag är bäst för fika tycker jag.

Nu är det sovdags. God natt!

• Snobben79

Får se om jag hinner till fikat idag, så ni behöver inte vänta på mig. Hoppas det blir fler gånger!

Såklart du måste hänga kvar här Cia80. Spännande att följa din graviditet och få träffa plutten när den kommit ut

• Snobben79

Synd att jsg inte hann komma igår. Hoppas på bättre väder nästa gång så vi kan vara ute.

• Snobben79

Ska käka lunch snart och sen blir det promenad. Det är nog det jag hinner med idag. Lite lagom med aktiviteter

• Snobben79

Jag kan fortfarande fika på fredag

TheLove skrev 2008-05-14 13:02:59 följande:
    hihi jag har varit och kikat flera ggr sen han kom men har inte köpt någon för jag vill inte in i provrummet utan honom
    Det har jag funderat på hur man gör om man vill prova nåt och är själv på stan. Men man kanske vågar lämna vagnen en liten stund precis utanför? Eller ta med sig bara liften in. Det blir ju billigare iaf om man inte kan prova nåt
    Cia80 skrev 2008-05-14 11:29:01 följande:
    Snälla tjejer säg att en amningsbh töjer sig lite.
    Jag köpte några på HM utan byglar som var mjuka och sköna och töjde sig ganska bra tycker jag. Men nu ammar jag inte längre så dom ligger mest och skräpar
  • Snobben79

Nej jag har heller ingen lust att gå ut i det här vädret. Nästa vecka kan jag alla dagar utom onsdag. Helst en eftermiddag.

Ionea: Har aldrig varit i Ullared och vill nog inte åka dit heller. Alldeles för mycket folk på samma ställe har jag fått för mig

Hoppas det går bra med hunden Glitterkorn!

• Snobben79

Cia80: Hur går det med magen? Kännt några fler sammandragningar? Har du koll på BB-väskan, jag packade nog inte min förrän v38, 39. Hade lite svårt att fatta att det snart var dags, packade det sista precis innan vi åkte in :)

Svar på tråden Linköping, någon?