Ionea skrev 2008-07-04 08:45:03 följande:
Välkommen JennyoPatrik! Jag trivs bra i Linköping bott här nästan hela livet (minus ett glapp på 12 år hihi).Kul att plugga till lärare! Här måste jag nog först bestämma mig för vad jag ska bli när jag blir stor innan jag sätter mig på skolbänken. *ångest* men jag har ett bra jobb så jag ska inte klaga..Dinana, håller tummarna för BIM!
Tack så mycket! Ja det är inte så lätt att veta vad man vill bli. Särskilt inte om man har ett bra jobb som man trivs med. Vill du plugga?
Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-04 09:46:06 följande:
Jag är mammaledig till våran lilla son som är tre månader o kommer att vara det 1 år till drygt, sen ska jag väl börja plugga till behandlingsassistent är det tä
nkt.Vi har en stor son oxå som är drygt 3 år.
Vad roligt att det är så många som är mammalediga. Då får vi sysselsätta oss i höst

Kevlarsjäl skrev 2008-07-04 10:56:10 följande:
Jenny: Jag är alldeles nyinflyttad. Flyttade hit för fem veckor sedan. Har en dotter på 6 veckor. Jag har bott i Linköping 5 år tidigare när jag pluggade. Hittills trivs vi jättebra men känner inte så många. Än så länge är det okej eftersom jag mest är hemma för Elsa är så liten - är mammaledig fram till våren. Men så småningom vill man ju lära känna fler som man kan umgås med. Är det klart med boende och så för er?
Grattis till lillan

Visst är det så. I början har man ju fullt upp med att lära känna den nya familjemedlemmen och bara mysa
Japp, vi skrev kontrakt häromdagen på en jättefin fyra på Sörgårdsgatan. Är det någon som bor där?