Inlägg från: Skorpan08 |Visa alla inlägg
  • Skorpan08

Linköping, någon?

ciccielv skrev 2008-07-11 07:38:37 följande:
    nä vad sniket att de körde hem er.här har man vart uppe sen kl 6.vaknade av en härlig vovve som ville gå ut.blev akut hundvakt igår kväll åt en stor cocker S
    vad ska ni hitta på i dag/helgen?
    idag ska det promeneras en del.sen blir det nån tur till nån lekpark,funderar på att gå till skäggetorp och ens kropp pallar det.annars blir det valla gård om man nu får ta med hundar dit?nån som vet det?jag har dock aldrig sett nän förbjuden hundskylt i valla gård
    här har man startat första omgången med tvätt
    Man får ta med sig hundar till Valla men måste hålla dom kopplade. Och dom får inte skälla då dom kan skrämma dom andra djuren.
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 09:51:47 följande:
    ciccielv, skorpan08: Här tvättas det för fullt också blir iofs alltid någon tvättmaskin varje dag? Vad ska ni annars hitta på idag?

Jag ska till veterinären med våran katt i em. Hon kom hem igår efter att ha varit ute i 1 vecka. Ena bakbenet hänger inte med riktigt så jag vet inte om hon har blivit påkörd eller nåt. Min stackars "lilla" kisse
    Annars ska jag ta det lugnt. En kompis som nyligen fått körkort kommer ev ut hit en sväng vid lunch.
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 10:20:24 följande:
    skorpan08: ajdå stackars missen, hoppas det inte är något allvarligt! Kul med besök, en kompis kommer också hit senare i eftermiddag
    ciccielv: det är enligt radarn massor av regn på g  
    Nej, jag hoppas verkligen inte att det är nåt allvarligt. Min söta kisse. Finns bild på henne i mitt galleri (för den som är nyfiken).
    Det verkar som det blir regn, det som var så himla fint förut, suck.
  • Skorpan08

Fyra Mirakel skrev 2008-07-11 11:57:42 följande:

Nu finns bilder på Elin ifrån Kolmården ifall ngn skulle vilja se
    fina bilder och fina tjejer.
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 12:02:40 följande:
    skorpan08: vilken söt misse ni har och snyggt badrum
    Tack så mycket! Nu är det 1 timme kvar till det är dags att åka till vet. Min man ringde och sa att han hinner hem och kan följa med, Skönt!
    Jo, badrummet är ett av mina favoritrum i huset. Jag är så stolt över min man som gjort det. Och lite stolt över mig själv som varit med och bestämt.hihi
  • Skorpan08

Jösses vad ni har hunnit skriva på ett par dagar, Tog en timme att läsa ifatt.
    Grattis i efterskott Alma!

• Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 14:59:06 följande:
    Skorpan08: Hur gick det med lilla missen?
    Tyvärr blev vi tvugna att avliva henne. Så det har varit en tung helg.
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 17:23:24 följande:
    Mammatill4a: Tack så jättemcket för komplimangen Alma är så söt som vill krama Nathalie hela tiden
    Skorpan08: Beklagar verkligen trodde de att hon blivit påkörd?
    Dom vet inte vad som hänt men ena bakbenet var helt av. Troligen hade det varit det i två-tre dagar för hon var riktigt illa däran. Det behövdes bara lite lugnande så somnade hon in. Det var så fruktansvärt jobbigt. Men skönt att hon tog sig hem iaf. För det hade varit värre att inte veta var hon är eller vad som hänt. Vi begravde henne brevid vår hund som gick bort förra sommaren. I höst ska vi plantera en syrénberså runt gravarna.
  • Skorpan08
    Mammatill4a skrev 2008-07-13 18:24:55 följande:
    åhhh så himla mysigt de kommer säkert att bli vacker där för dem.. stackrs kisse och lida så..
    Jo, det känns jobbigt att veta att hon lidit så.
  • Skorpan08

ciccielv: Jag försökte gå in och titta på dina alster men jag kunde inte. Vill du ha det så respekterar jag det. Annars vore det kul att se vad du syr, då jag syr lite själv.

MammaTillEKNS: Klart våra djur ska ha det fint omkring sig.

Svar på tråden Linköping, någon?