Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon?

Jennyopatrik: Kommer du läsa vidare i lkpg eller nkpg? Själv läste jag till lärare i nkpg Jag trivs jättebra i lkpg! Jag och min man flyttade hit för snart 6 år sedan för att studera. I september blir jag äntligen mammaledig, då börjar maken att arbeta igen

Vår älskade Nathalie föddes 071230
  • MammaTillEKNS

Mammatill4a: Skönt med semester jag har också svårt för värmen när det blir för varmt vad ska ni hitta på för skoj idag?

Vi ska åka ut till Berg en sväng, sen ikväll ska vi iväg till en vän som fyller 30år idag

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: Det kan vi vara kommer troligen vara hemma till augusti-09! Vi kan ut och motionera så fort din lilla bebis kommit om ett par veckor ska jag börja träna på campushallen, då jäklar ska det tränas även fast jag får strålning så kan jag ändå träna, kommer inte bli lika trött av det som av cellgifterna, tack och lov!

Då ska jag kolla på din sida

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: tvättmaskinen går för fullt här med snart ska vi till affären sen blir det en biltur, mår barnen bra?

ciccielv: vad är det för något du ska sy? Vad ska ni hitta på i helgen?

Kanske ska ta någon fikaträff nästa vecka? Förslag på dag?

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: Lkpg är nog lika bra som nkpg. Jag pluggade i nkpg p.g.a. där är inriktningen från förskola och uppåt, i lkpg är det från förskoleklass och uppåt Det finns gott om arbete på förskola, det är desto värre om man vill arbeta i grundskolan. Hur mycket har du kvar att studera?

Hur mår ni andra idag?
    Är det någon som vill fika nästa vecka?

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: Om du ska plugga i nkpg så har jag en hel del material du kan få jag rekommenderar verkligen utbildningen i nkpg, den är verkligen toppen! Härliga och intressanta kurser och underbara lärare vill du arbeta på förskola eller inom skolan?
    Såklart du får följa med på fika vad ska ni hitta på idag? Själv väntar jag på att min pappa ska komma hit, och när maken kommer hem så blir det grillning

• MammaTillEKNS

Cia80: hur många dagar över tiden har du gått nu? Hoppas lill*n kommer ut snart

• MammaTillEKNS

Cia80: Hoppas lilla bebisen vill titta ut snart

Mammatill4a: Jag fikar gärna i valla, kan närsomhelst

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: Jag jobbar inom förskola, på en 1-5avdelning. Bästa förskolan som jag arbetat på Suveräna kollegor, härliga barn och oerhört bra föräldrar! Om du väljer nkpg så kommer du få träffa oerhört skickliga och bra lärare, jag läste estetisk inriktning

Vi får väl ta någon grillning när ni flyttat hit

• MammaTillEKNS

Tack desamma var ett tag sen sist, har haft fullt med besök hela helgen Jag har haft det bra, var otroligt trött förra veckan men det börjar ge med sig nu. Ska äta cellgiftstabletterna en vecka till sen är det äntligen slut med det Hur har ni haft det? Allt bra med familjen?

Vad synd att vi inte såg er :/ vad har ni för bil? gick vi mot vår lgh eller gick vi bort mot fotbollsplanen? Vi gick nämligen bort till affären för maken har åkt omkull på cykeln och gjort illa handen så vi skulle hämta ut medicin på apoteket.

Vilken dag ska vi fika?

Svar på tråden Linköping, någon?