Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Linköping, någon?

JePaLuLi skrev 2008-07-08 15:41:51 följande:
    Ojoj, det låter som att det händer nåt inom snar framtid Åh vad spännande! Snart har du ditt lilla mirakel i din famn och livet kommer aldrig bli som förut. Vad mysigt! Jag längtar tillbaka till den där första tiden på BB
    Jag längtar oxå tillbaka till den tiden på BB, det är ju såå mysigt o nytt då o man är i ett lyckorus. Klart att det är såå himla mysigt o så sen oxå, men just den där tiden på BB när man går omkring med sitt lilla underverk i lilla plastbaljan, är speciell.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Cia80 skrev 2008-07-08 17:47:08 följande:
    Jenny,Uj, nu fick du ju mig att hoppas igen En fråga bara, hur kommer det sig att ni inte vill/kan fika när era respektive har semester?
    Eftersom det är semester så ska vi mestadels iväg på saker då hela familjen o om vi inte är det så vill vi mysa tillsammans hemma hela familjen eftersom det inte hinns med så mycket när sambon jobbar, han är hemma 18 varje kväll o Leo o Vincent sover vid 19.
    Men är det en dag som blir tråkig på semestern så kan jag säkert smita iväg en stund o kanske utan barn då så man får lite lugn o ro
    Marayah skrev 2008-07-08 16:45:28 följande:
    Japps då har vi fotat oss till tidningen då. Så v 28 kommer lille Filip med familj i corren. Vart vill ni ta fikat helst då??? Vilken tidpunkt funkar bäst för er?
    För mig spelar det ingen roll vart vi fikar, dock ett ställe som är liite barnvänligt i alla fall o där många barnvagnar får plats
    För mig passar det när som helst på dagen bara jag kan åka hem vid 16.
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-08 20:34:12 följande:
    Kollar in en kortis bara, mkt här hemma just nu med nytt golv som ska läggas imorgon så alla möbler måste undanröjas. Sen hela nästa vecka ska det målas & tapetseras , så då hoppas jag på bättre väder så man kan vara ute
    Usch vad jobbigt det måste vara att bo där när de håller på! Kunde de inte ha gjort det innan ni flyttade in?
    Vi fick våran lägenhet totalrenoverad innan vi flyttade in här o det var såå skönt att slippa att dem springades här.
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-08 21:30:30 följande:
    Näpp, de kan inte renovera så länge den gamla hyresgästen bor här plus att de som ska fixa allt haft mkt att göra..men som sagt är det bra väder ute gör det inget för då behöver man inte vara hemma
    Ok. Nä, det är sant, men det är ju ändå trist att inte kunna komma iordning o bo i röra även om man inte träffar på hantverkarna nåt på dagarna.
    Vet ju bara hur jäkla jobbigt o trist det var när de renoverade våra badrum för några månader sen, även om man inte var hemma var man ju tvungen att leva i skiten på kvällen sen o inte kunna ha iordning som man själv vill.
    Fast sen är ju jag en liten pedant oxå
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-08 21:40:05 följande:
    Jag är ochså pedant,men jag ser framemot att få det snyggt & fräscht!  FIck vårt duschrum renoverat i gamla lägenheten pga vattenskada. Så jag vet hur j*vligt det är med hantverkare. Men snyggt blir det sen
    Ja, så är det.

Men skulle vi inte fika nåt denna vecka?
    Vi är ju några som inte kan nästa vecka.

MammaTillEKNS skrev 2008-07-09 10:10:00 följande:
    Leo och Vincents mamma: jag kan iofs fika i helgen också, är ensam hemma med dottern då så jag har all tid i världen
    I helgen kan jag inte, då blir det shopping Ny matta till vardagsrummet bland annat.
    Marayah skrev 2008-07-09 10:20:18 följande:
    Ja kan ta fika både denna v och nästa v.. Vart och när har du lust/möjlighet???
    Jag har sagt hela tiden att jag kan vilken dag som helst, innan 16
    Mizzz skrev 2008-07-09 11:19:36 följande:
    maraya och Leos och Vincents mamma:Ska vi säga imorrn? Fika på Claras eller så? Vilken tid?
    Ja, det kan vi ta. Ska vi säga 14? Är nog inte så mycket folk där då.
Svar på tråden Linköping, någon?