Linköping, någon?
Ska vi säga 14.30 imorgon istället? Så att alla hinner dit.
Ska vi säga 14.30 imorgon istället? Så att alla hinner dit.
Jag måste tyvärr vara så tråkig att säga att jag inte kan komma imorgon.
Min farmor o farfar ringde för ett tag sen o undrade om jag ville ta med mig barnen o komma ut till deras lantställe som ligger en mil utanför Norrköping. Jag älskar att vara där ute o det ska tydligen bli bra väder imorgon så då vill jag passa på. Har inte hjärta att säga nej till dem heller, vi träffas inte superofta.
Hoppas ni förstår.
Oj, vad ni har skrivit idag!
Har varit på min farmor o farfars lantställe hela dagen o det var uppskattat av båda barnen, eller ja..Vincent sov 5 timmar i sträck där så det var nog skönt o rofyllt att vara där ute
Fick väcka honom så att han kunde få lite mat.
Leo har badat o haft sig o haft superkul. Vincent o jag var på en liten upptäckar färd o det gillade han skarpt.
Cia: Låter som det är dags för dig!! Gud såå spännande!! Lycka till nu o skit i vad de säger på förlossningen, ibland är de så griniga där. Åk in om du känner att du måste.
Just det..
Missnööjd: Vet inte om du är här inne o läser så mycket, men förlåt om jag verkade sur eller så när vi träffades som hastigast i hissen på station idag..var såå himla stressad o irriterad bara för att tåget hade bytt spår. Kom på mig själv efteråt att jag måste låtit väldigt kort i tonen mot dig, men det var alltså inte meningen ![]()
Idag fick jag en välbehövlig sovmorgon här! Vincent vaknade iofs vid 7 o åt, men somnade om igen direkt efter o Leo sov oxå. Kl. 10 vaknade jag o pojkarna o det var såå skönt!
Jippi!! Idag jobbar sambon sin sista dag, sen har han semester i 3,5 vecka!! Snacka om att det ska bli sååå skönt!!!
Ikväll ska vi ut hela familjen o käka på restaurang för att fira
Ska bli såå mysigt!
Gud så mörkt det är här..måste ha massa lampor tända, regnet bara öser ner ![]()
Vi myser massor i sängen idag o bara tar det lugnt. Ska dock ta tag i Leos garderob nu o plocka ur sånt som är för litet.
Vincent var föresten jätteduktig imorse ![]()
När vi vaknade o skulle ta upp honom ur sängen så låg han på mage! Han hade alltså vänt sig själv från rygg till mage i sin spjälsäng ![]()
Vad jag har hört så ska det vara skit väder hela helgen.