• Cia80

Linköping, någon?

Hej tjejer!
    Inga värkar i natt, har dock kvar värken i magen och bak i ryggen. Så förhoppningsvis är det nåt som pågår där inne

• Cia80

almapappa,
    Nä, har inte pratat med bm om det. Ska man det?

Lycka till på vc.

• Cia80
    almapappa skrev 2008-06-12 10:35:03 följande:
    nej ja bara tänkte om du var nyfiken på vad de onda var om de hade med förlossning att göra vet du...tack de behövs
    Aha, det skulle ju iofs vara kul att veta. Men lite mer ont krävs nog
  • Cia80
    almapappa skrev 2008-06-12 10:47:21 följande:
    jo för och komma till förlossningen så krävs de ju en hel del, vet ju n annan , men bara få veta och rådfråga om de är nåt på G skadar ju inte att fråga, man behöver ju inte åka ditt liksom...
    Vi får väl se vad som händer. Känns lite skrämmande när man tänker att det kan dra igång när som helst nu
  • Cia80
    almapappa skrev 2008-06-12 10:52:44 följande:
    jo du ja förstår dig fullt ut, hoppas ni får en lugn och skön helg iallafall
    Tack detsamma!
  • Cia80

Nån som har lust att ta en fika på stan?
    Känner mig så uttråkad.

• Cia80
    Mizzz skrev 2008-06-12 12:33:26 följande:
    hmm, har precis lagt linus och han sover nog 2-3h. Annars hade jag gärna hängt på. Skulle vara om du vill ta det senare...
    Visst kan vi ta det senare.
    Jag kan äta lite lunch här hemma för att fördriva tiden så länge
  • Cia80
    Mizzz skrev 2008-06-12 12:43:21 följande:
    ok, jag hänger kvar här vid datorn så få vi se om han vaknar inom nån rimlig tid då :)
    Det löser sig, annars så tar vi det en annan dag. Är inte hela världen
    Vi kan ju alltid prata bort lite tid här om du har tid
  • Cia80
    Kevlarsjäl skrev 2008-06-12 12:44:48 följande:
    Hade gärna följt med och fikat men jag har redan varit inne i stan så nu får det bli vila för min del. Men nästa gång kanske.
    Du får väl hojta till när du är i stan, tänk på att jag bara går hemma

Lillisen,
    Aha, misstänkte du nåt? Är syskonverkstan igång?
  • Cia80
    Kevlarsjäl skrev 2008-06-12 13:04:56 följande:
    Absolut. Idag var ett test för att se om jag lyckades ta mig in till stan. Elsa skrek på vägen in men sen låg hon mest och spanade så jag hann med shopping på HM (till Elsa), handla paraply till vagnen på Brio och lite matinköp på Hemköp. Sen knallade vi hem. Hon sov sött tills vi nästan var hemma. Då kom gallskriket igen. Men det går framåt.
    Åh, så gulligt det låter.
    Men jag förstår att man måste testa sig fram.
    Jag kommer ju vara supernervös när jag ska ge mig ut på stan på egen hand med skrutt sen

Uj, vad bebis trycker på neråt nu.
Svar på tråden Linköping, någon?