Inlägg från: Mammatill4a |Visa alla inlägg
  • Mammatill4a

Linköping, någon?

Skorpan08 skrev 2008-07-13 18:26:45 följande:
    Jo, det känns jobbigt att veta att hon lidit så.
    ja du man gör ju de, är ju endel av familjen lixom... hur står de till med lille elin då? växer hon nåt.. var ju ett tag sen vi sågs..
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-13 18:33:33 följande:
    vad synd.men jag kan nog helgen efter.på tisdag kan jag komma på träffen villken tid som helst.kanske böttre att ta träffen lite tidigare då grannens tös somnat tidigtnu ska jag fixa kvällsmatenha det så bra så länge
    hihi tyvärr tänke ja smitta iväg utan henne, känner att orken är vek,så pappa får allt spendera kvällen med henne, så för min del är de lungt
  • Mammatill4a
    JePaLuLi skrev 2008-07-13 18:37:52 följande:
    Ååå jag vill ju också med på tjejmiddag!
    vart bor du nu då? kanske kan komma en stund på kvällen el kanske blir för långt att åka, när går flytt ner hit då? kan ju ha flera så du kan vara med.. vi ska ju inte ha bebbe än lixom
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-13 18:42:56 följande:
    okej.  snart är du höggravid.jösses vad fort tiden går,du börjar få en söt bebismage.har du pratat nått med maken ang ev barnvakt  när ni ska till förlossningen?nä nu måste jag återgå till maten
    HAHA, nej har inte planerat så långt fram men ni finns ju med på telefonlistan, men vet inte om ja ringer er på natten, känns dumt att väcka era barn lixom..

jasså tycker du, ja ser då fasiken ingen skillnad alls..
  • Mammatill4a
    JePaLuLi skrev 2008-07-13 18:45:03 följande:
    Jag bor i eskilstuna så det är ju en bit. Men det blir säkert fler ggr Men var det nästa helg eller helgen efter som ni ska ha den? Kan kanske planera in så vi besöker svärmor då När var det eran bebbe skulle komma?
    jadu, helst vill ja ju helgen efter denna som kommer, men får se vad de andra tycker om det oxå.. ja men de skulle ni ju kunna göra

våran bebbe är planerad till den 30/10
  • Mammatill4a
    dinana skrev 2008-07-13 19:00:06 följande:
    Jag bor i Skäggetorp, har aldrig märkt av något konstigt här. Dock så har vi extremt mycket barn här i området så det är inte så lugnt utanför. Grannarna kommer förbi emellanåt och ringer på och vill leka med min dotter. Men hon är ju bara 19 månader, så jag släpper inte ut henne med DE DÄR.
    bodde i skägget när ja träffade maken el han bodde dr och ja flyttade ditt på en gång med dottern min, trivdes inte så bra där, så flyttade tillbaka till åtvidaberg när sonen kom, sen började ja må psykiskt dåligt i åtvid , hände lite där så fi tog till flytt till ryd, trivs bra förut de som händer här.. men men en så länge bor vi bra men trevliga granna och nya vänner såå underbart de kan blir..
  • Mammatill4a
    JePaLuLi skrev 2008-07-13 19:20:52 följande:
    Ok, den helgen jobbar gubben tyvärr Men det blir som sagt säkert fler gånger! Ja då är det ett tag kvar tills bebben vill ut iaf. Våran kommer nog nån månad senare lite drygt. Ska knipa den 25 november iaf då sonen fyller 1 år
    ok, ja de går ju fler tåg

jasså ville den ut tidigare?? sj ska ja knipa den 10 och 24 oktober då jag och maken fyller åt och den 8 nov då äldsta dottern fyller:-P mm ett bra tag 15 veckor..
  • Mammatill4a

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-13 19:23:58 följande:

Tack, visst är han Han är bra mycket tidgare på saker o ting än vad Leo var..men alla barn är ju olika, till o med ens egna Guud vad jag är sugen på en till bebis redan nu!! Sambon är oxå lite smått sugen Men vi får vänta några år i alla fall.
    ja du barn två brukar vara tidigare med de mesta..

jasså ni men kör på då;-P bättre skaffa så många man vill ha på en gång så har man de gjort sen , kan man leva loppan efterår tihi
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-13 19:51:45 följande:
    de vaknar inte hur mycket oväsen det än är utanför.jo nog syns det allt en skillnad på din mage,den börjar bli bebisrundnu ska vi ut på en promenad.din make har nog berättat vad jag sa till honom nyss.ha en bra kväll så länge
    jaha ja jag ser ju bara neråt ser mig inte så mkt i spegeln då ja inte är så frälst i min kropp lätt överviktigt,
    Ok men då vet ja ju de tack för att ni ställer upp.. kan du ju skriva här om mig isåfall

tack för at du såg vad som hände på gården förut låg tyvärr i badet så skönt så..

testade ringtricket med och visst pendlar ringer, så kanske är en pöjk i magen...
  • Mammatill4a
    Fru T skrev 2008-07-13 20:12:21 följande:
    suck jag blir inte klok på min kropp jag har fortfarande "menskänningar" ni vet så som det kan kännas dagen innan mensen kommer på riktigt, nästan som mensvärk till och från. å har, vad min man tror, massa vätska i kroppen, mina fingrar tex är så svulna att det gör ont att ha ringarna på hallåå vi har ju inte äns vart gifta en månad å ja kan inte ha på mig ringarna... dom har passat alldelles utmärkt fram till mensen(?)kom...
    men fy så dant , kan inte vara kul, sj kan ja ha både ringarna på fingret och är snart i v 26 , har inte kunnat ha dem så länge förut.. konstig kroppen kan bete sig.. hoppas du får svar snart.
Svar på tråden Linköping, någon?