Inlägg från: Mammatill4a |Visa alla inlägg
  • Mammatill4a

Linköping, någon?

ciccielv skrev 2008-07-15 21:42:54 följande:
    ajabaja på mig,det hade jag glömt.mitt råd köp den billiga!hoppar in nu
    hihi ja de tror ju skjutton de *litet tystanad please *** finns ögon som ser tihi
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-15 21:56:31 följande:
    haha den var bra.du är allt skoj.klart du ska köpa märkesvagnen för 14 000
    jaha visst ska man .. alltid de bästa för babyn så den åker standard comfort sen;-P
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-15 22:01:45 följande:
    köp Uj med alla tillbehören som du visade mig
    vaddå är de comfort verkligen, ja de tåls och tänka på.. märks nästa vecka då
  • Mammatill4a
    jannovich skrev 2008-07-14 22:50:09 följande:
    MammaTillEKNS har sagt att jag efter lite tjuvläsande här får skriva trots att jag inte har några egna barn ännu, så jag vågar väl göra det då. Hej på er Och så kan jag passa på att säga till rply som frågat om Graflunds att det är inga jag rekommenderar att bo hos, om man inte står ut med förvirring, att saker går långsamt osv osv. Men det är förvisso billigt boende
    du är allt välkommen ju fler desto bättre
  • Mammatill4a
    playmate86 skrev 2008-07-15 22:12:28 följande:
    hur blir det på fredag
    ja jag är med men måste vara hemma innan 14 men en fika el mat hinner ja med

säg 11 vid hm stora ingång vid korsningen rödljusen
  • Mammatill4a
    jannovich skrev 2008-07-15 23:41:35 följande:
    Så trevligt! Får väl försöka lära mig vilka ni alla är då bara
    japp för tusan, de är lätt bara man kommer in i det.. du kände la mammatillEKNS? vi ska ha tjejkväll nästa helg om du vill är du med välkomen ju fler dessto roligare
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-16 08:49:57 följande:
    ska vi ses nere på gåden på fredag runt 20 minuter innan bussen går?
    haha ja de är la bäst så vi inte missar den , skulle se snyggt ut;-P får olivia vara hos er en stund runt 12.15 tills ja kommer hem på em?
    liam och magnus ska på speedway ikväll och jag ska ev till kompis vid 13 om de inte blir nåt förhinder..
  • Mammatill4a
    Maria84 skrev 2008-07-16 09:07:36 följande:
    Här vaknade Lucas kl 6 men somnade om efter frukostvällingen så det var bara för en klarvaken mamma att knalla upp medans alla andra sov. Men har fått lite gjort under morronkvisten. Har hunnit tvätta 2 maskiner, sytt ett "draperi" till den förnyade akvariumbänken, beställt tackkort och lite till. Bäst att få fart på resten av familjen här med ordentligt, nu är båda barnen vakna ialla fall, skulle tro att sambon är det också. Vi ska åka till Motala om en timme och kolla på ett köksbord m stolar idag, förhoppningsvis kommer vi hem med det också såvida det är fint.
    men de är rätt skönt när barnen tar sovmorron och man fr vara för sig sj en stund, här hemma har man en uttråkad karl som går och gnäller och ska la dammsuga snart el NU , fast de inte finns en smula på golvet GRRR
  • Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-07-16 09:21:05 följande:
    God morron.. Här blir de BVC för att se hur de går för lilleman.. Sen ska vi på familjerätten och skriva på faderskaps pappren till Filip så han blir pappa oficiellt Jocke. Sen ska ja träffa en tjej på em som vi hade i samma föräldragrupp. Hennes son e född tre dagar efter Filip. Annars blir de ganska så lugnt. SKa städa lite.. Åker juh bort torsdag eller fredag beroende på om brevet vi väntar på från posten kommer eller ej.
    kul med mammagrupp och att ni träffas efteråt, de har aldrig hänt här.. gick på de när ja väntade olivia men då var ja ju sj ensamstående så var ju ingen man fick kontakt med då de flesta var 5-6 år äldre
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-16 09:30:40 följande:
    Jannovich: ja du måste vara med då eller måste och måste men det skulle vara jättekul
    ciccielv: ja, det blir spännande att se när lilla damen tänker gå usch vad hemskt att det är fler barn som drabbats
    Mammatill4a: jobbigt med karlar som gnäller. Själv har jag precis dammsugit klart här dammsugar jag varje dag

jaja en gång om dan säger ja inget om, men när man börjar få räkna en hel hand och höra ljudet lika många ggr blir de jobbigt..
  • Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-07-16 09:31:24 följande:
    Ja de var skojj.. Hade de inte vart för att Jocke inte hade barn sen innan så hade vi inte fått gå... Denna tjej e 6 år yngre än mig. Men dom flesta i gruppen var ganska jämngamla..
    OK där ser mna , men de är ju skillnad på ort och ort oxå i åvid tittar dom väldigt mkt ner på en om man kom som yngre med barn i magen
  • Mammatill4a
    Maria84 skrev 2008-07-16 09:55:02 följande:
     Han kan ju få komma hit och städa
    HAHA ja de skulle vara nåt, får han i timmen:-P skoja räcker nog med kaffe.. får ta de nån helg framöver. denna helg är fullbokad ska till motala på lördag kolla folkrace
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-16 09:37:32 följande:
    Mammatill4a: jag brukar BARA dammsuga 1gång om dagen skulle bli jobbigt att behöva dammsuga fler gånger än så....hur ofta dammsuger han då?
    hihi, ja de är ju vad normalt folk skulle göra, men min man är onormal när de gäller damsugaren men älskar honom endå..

vad ska vi äta på fredag? får besök runt 14-15 tiden så vet inte när hon och sonen åker hem..
  • Mammatill4a
    playmate86 skrev 2008-07-16 10:07:25 följande:
    hur många blir det på fredag???
    gör en fika lista

*mammatill4a
    *playmate86
    *ciccielv

de som vill får kompiera texten och skriva in sig
  • Mammatill4a
    playmate86 skrev 2008-07-16 12:10:11 följande:
    Mammatill4aska bli kul att träffa löite nytt folk
    ja absolut ska bli kul. längtar tills fredag då ja ska få lysnna bebben hjärtljud för första gången
  • Mammatill4a
    jannovich skrev 2008-07-16 12:16:46 följande:
    MammaTill4a, MammaTillEKNS: Oh, det låter spännande! Är det fredag eller lördag som gäller? ÄR jättegärna med om vi är hemma då. Ska åka till sambons föräldrar till veckan men har inte riktigt bestämt när och hur länge ännu. Men kan jag så är jag gärna med Annars blir det väl fler gånger? Vad pysslar ni med idag då?
    här tog man de lungt på fm och efter lunch åkte vi till familjen peura och gosade bebbe alma och jag.. sen på kvällen for vi hela familjen på speedway då vi är mototintresserade hela högen.. olivia åkte till sin pappa idag med.. kommer hem på söndag el nån dag nästa vecka..
Svar på tråden Linköping, någon?