• Mizzz

Linköping, någon?

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla

• Mizzz
    Cia80 skrev 2008-05-06 13:10:14 följande:
    Jo, det är sant. Börjar längta mer och mer efter förlossning och bebis såklart.Hehe, kan man bli avskräckt??
    Hehe. Nej kanske inte. De är ju så gulliga oavsett hur jobbiga dom än är. Helt underbara!
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-05-06 13:19:09 följande:
    Och sen kommer det väl bli skillnad när det är ens egen, är det inte så?
    Ja det tror jag absolut.
    Tex tycker jag att det är hur roligt och gulligt som helst när min son sätter sig och skriker rakt ut (tror han roppar, han har fått för sig att man gör så då) men jag tror inte andra tycker det är lika roligt.
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-05-06 13:23:21 följande:
    Hehe Vad tror ni om att gå till frisören och hitta på nåt innan bebis kommer ut? För sen kommer det väl dröja innan man kan unna sig nåt?
    Ja, det är väl alltid trevligt när man i övrigt kanske inte känner sig som fräsh. Även efter förlossningen kan man känna sig ganska sunkig, mjölk och kräckfläckar över allt osv. Så absolut, passa på!
  • Mizzz

Verkligen mycket pojkar i denna tråd!

• Mizzz

Jag plugga på förmiddagen och Linus var på dagis, sen var det fika på stan med en kompis. Nu är det snart möte med intresseföreningen för de boende på mitt område. Jag sitter i styrelsen så det är en del att fixa..

• Mizzz
    Ionea skrev 2008-05-06 17:07:10 följande:
    Ajdå, det är ju lite trist. Så var det för oss med, tapetsering efter inflytt, skitjobbigt ju med alla möbler! Går det bra med pluggandet Lillisen?Roligt med fler i tråden Missnööjd!!  
    Det går hyfsat bra, men det är mycket matte så man blir lätt trött i huvudet av det...
  • Mizzz

Jag åkte buss med Linus några dagar efter att vi kom hem från BB. Han sov hela vägen så det gick bra. Dessutom var det på en linje som inte har så mycket folk.

testar lite

• Mizzz

Kopierar in fikalistan igen. Jag tror inte alla som sagt att de ska komma står med men det är ju bara att fylla på.

Fika på onsdag kl 14:30:
    Lillisen
    Cia80
    glitterkorn
    Snobben79

• Mizzz
    glitterkorn skrev 2008-05-06 20:22:51 följande:
    Leos och Vincents mammaSå dålig stil av " vuxna " människor att gör så , herregud finns verkligen folk till allt ! Hur gör man när man ska fram och betala , kan man köra med vagnen dit fram eller betlar man innan man går in i bussen vill ju inte lämna honom själv ..
    Det där med att betala är asjobbigt. Du får helt enkelt ta med honom eller lämna honom, vagnen går dock oftast inte att köra fram (för smalt). Men om chaffören börjar köra innan jag hinner fram brukar jag skita i det (betalar alltid sms så jag gör ju ändå rätt för mig)..
Svar på tråden Linköping, någon?