• Cia80

Linköping, någon?

Mizzz skrev 2008-05-06 13:17:50 följande:
    Hehe. Nej kanske inte. De är ju så gulliga oavsett hur jobbiga dom än är. Helt underbara!
    Och sen kommer det väl bli skillnad när det är ens egen, är det inte så?
  • Cia80
    Mizzz skrev 2008-05-06 13:20:54 följande:
    Ja det tror jag absolut. Tex tycker jag att det är hur roligt och gulligt som helst när min son sätter sig och skriker rakt ut (tror han roppar, han har fått för sig att man gör så då) men jag tror inte andra tycker det är lika roligt.
    Hehe

Vad tror ni om att gå till frisören och hitta på nåt innan bebis kommer ut? För sen kommer det väl dröja innan man kan unna sig nåt?
  • Cia80
    Mizzz skrev 2008-05-06 13:25:50 följande:
    Ja, det är väl alltid trevligt när man i övrigt kanske inte känner sig som fräsh. Även efter förlossningen kan man känna sig ganska sunkig, mjölk och kräckfläckar över allt osv. Så absolut, passa på!
    Lite förnying(?) inför sommaren. Man ska väl inte färga och sånt när man är gravid eller? Men en frisyr kanske jag kan få till.
  • Cia80

Åh, tack för uppmuntringen tjejer!

Nu har jag bokat tid till frisören, så 16.30 ska jag bli fin
    Sa att jag var gravid och hon tyckte väl inte att jag skulle färga, så nu blir det bara en klippning. Men det kan ju räcka det med. Bara få lite frisyr.

• Cia80

Elli,
    Ja, det ska bli skönt. Bara det att jag inte vet hur jag vill ha det. Så jag får väl gå och sätta mig där och titta i tidningar minst 30 minuter innan

• Cia80

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.

• Cia80

Vi ska nog också döpa vår skrutt. Som Leos mamma säger så är det ju mysigt och tradition. Både jag och sambon är döpta.

• Cia80

Nu har jag kommit hem från frisören. Är fortfarande ovan så jag kan tyvärr inte svara på om jag blev nöjd eller inte. Men jaja, snart har jag nåt annat att tänka på än mitt hår

• Cia80
    glitterkorn skrev 2008-05-06 21:05:27 följande:
    Vart var det vi sk ses halv tre ?Vardet vid fontänen , typ mitt i mot macdonalds inne stan är jag helt ute o cyklar ?
    Skulle vi inte ses vid Nordea på Trädgårdstorget, eller är det jag som är ute och cyklar nu?
  • Cia80
    glitterkorn skrev 2008-05-06 22:09:45 följande:
    Du har nog rätt , det som ligger mitt i mot hm typ ?
    Exakt.
    Jag får väl hålla utkik efter en grupp med barnvagnar och ni får hålla utkik efter en mage som ser förvirrad ut
Svar på tråden Linköping, någon?