• Fru T

Linköping, någon?

hadde grymt ont i tuttarna några dagar förra veckan å va illamående efter frukost en dag. men svättig har ja kännt mig tillofrån sen i fredags... måde som tur va toppen i lördags när ja va på liseberg

måste ju medje att ja har en helt annorlunda känsla i kroppen...

så visst kan man inte låta bli att hoppas..

förra riktiga mensen hade ja 3e juni men även den va lite "ovanlig" då den va två dagar längre än vanligt...

joo en sak till mina fingrar har svullnat så jag inte kunnat ha vigsel och förlovningsringarna på för att det gjort ont..

• Fru T

testade i morse igen men neg...

dom äckliga flytningarna är över nu iallafall... för tillfället iallafall....

men ja har molvärk från svanken å ut på sidorna, det gör faktist oont
    konstig känsla i magen.

å känslan i kroppen ÄR skumm.... faan ska ja va skenis... *suck*

snart skiter ja att det är en månad kvar till ett år utan ringer iallafall, är väll ändå massa väntetid? vart ska man ringa i den här stan igentligen??

• Fru T

är det nån som vet vart man ska ringa om eventuell utredning... eller ska man ringa gyn först... vet inte alls hur det går till.

har inte bott här i stan så länge (eller 4år ) så ja vet inte, har bara vart hos gyn en gång å det va för cellprover på kvinnohälsan...

• Fru T
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-10 13:17:03 följande:
    Fru Tzoanidis: Du ringer till kvinnokliniken och begär att få en utredning, speciellt om ni har försökt bli gravida i minst 1år
    jo det har ju gått ett år nu..

Tack!
  • Fru T

tror ja måste "starkatillmig" lite innan ja ringer... vågar inte just nu, måste få med mannen helt på det hela åsså.

han är helt övertygad att det absolut inte kan vara nåt fel... men jag vill ha det svart på vitt... orkar inte me fler negetive svar just nu...

alltid haft en stoor rädsla för att inte kunna få barn men inte trodde ja att det skulle kunna kännas så här jobbigt efter "bara" ett år...

• Fru T
    ciccielv skrev 2008-07-10 13:49:09 följande:
    jag ska hålla tummarna att du är gravid.hoppas du får en tid och att de kollar upp dig
    ja tror ju inte jag är det men idag har ja denna konstiga molvärk i svanken går ut mot magen å det spänner i magen helatiden

ska ta mod till mig å ring i morron tror ja för idag är det ändå försent...
  • Fru T

å inte fan va dom äckliga flytningarna över ännu heller, fast idag är dom mycket tunnare...

• Fru T

testade med cb i förrgår men det visa neg, dock va det inte morgonurin men ja höll mig ganska länge å drack inte massor...

• Fru T

mannen är helt med så i morron är det jag som tar mod till mig och ringer och hoppas på att den i andra änden av luren är trevlig...

• Fru T

flytningarna borta men "mensvärken" tillbaka kanske skulle ta ett test i morronbitti, men ja vill ju inte se ett minus till...

skriver å berättar när ja ringt i morron fm... hoppas nu det är en trevlig tant som svarar

Svar på tråden Linköping, någon?