Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Linköping, någon?

Godmorgon!
    Fy vad trist väder det är! Vi firar förlovningsdag idag så nåt mysigt vill man ju hitta på...
    Vad har ni för planer idag?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ lilla grodan bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-07-07 09:26:14 följande:
    gud va mysigt med förlovningdag, Sj har ja bröllopsdag den 23 september...ja du detta väder gör en galen, men ja känner endå att de är skönt då man får frisk luft omkring sig..barnen de stora vaknade nyss så här blir de la sen frukost om en stund så ska maken ringa sin mamma och höra om de blir en resa till syrran hans idag om de skulle vara hemma.. annars ska vi ta de lungt resten av veckan kommer de vänner och bekanta som ska fira alma lite smått innnan hon fyller på lördag..
    Bröllopsdag är ju ännu mysigare! Hoppas jag också får fira det nån gång
    Skoj med kalas, hur gammal blir hon?
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2008-07-07 10:16:00 följande:
    Grattis... Här blir det bara lugnt... Ska till BVC kl 13.15 och se om lillen har gått upp nått sen i fredags.. *hoppas* Annars kan de bli att komplettera med ersättning, o de vill vi juh inte.. Nej nu ska ja äta frukost och sen blir de nog lite städning i detta tråkiga väder... Ha det så bra alla.
    Tack så mycket! Hoppas att lillen gått upp nåt nu då!
    Kevlarsjäl skrev 2008-07-07 10:47:55 följande:
    Usch vilket tråkigt väder. Vi gick ut och promenerade i regnet igår... kände sig riktigt hurtig. Men idag stannar nog jag och lillaskruttan inne. Och tar det lugnt bara. Jenny: Grattis på förlovningsdagen!!Det låter inte kul det där med att Ryd är så stökigt. Skulle få panik om jag kände att jag inte kunde gå ut på kvällarna (har tyvärr inte en stor hund som jag kan ta med). Hoppas det lugnar ner sig.
    Tackar! Skönt att baa stanna inne och ta det lugnt ibland också ju.
    Cia80 skrev 2008-07-07 10:53:16 följande:
    Jenny,Grattis på förlovningsdagen!Idag händer det nog inte mycket. Är så trött och less på att vara gravid nu så det finns inte. Vill bara gå och sova tills det är dags att föda barn.Bf+10 idag.
    Tack! Har du inga känningar alls? Förstår att det är drygt för dig. Jag gjorde några situps på fredagseftermiddagen och på natten sen så satte det igång. Ett litet tips bara, men jag vet att man inte är så sugen på att göra situps höggravid
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-07 11:15:02 följande:
    Jenny,Just nu är det väldigt lugnt.Har haft värkar lite till och från sen mitten på juni, så nu väntar jag bara på att det ska dra igång på riktigt.Kanske ska försöka ge mig på situps då Mammatill4a,Nä, det är inte ett dugg kul. Inte kan man planera nåt heller för det kan ju dra igång när som helst.Men jaja, jag kanske inte ska klaga alltför mycket. Jag kommer ju bli mamma, förr eller senare.
    Det förstår jag. Det blir ju extra drygt när man fått falska förhoppningar om att nåt ska hända. Hehe, ja orkar du så tycker jag du ska testa. Det är ju värt ett försök
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-07 11:18:14 följande:
    Jenny,Ja, i stort sett varje gång jag fått verkar har jag ju trott att det varit på gång. Jag provar får vi se
    Förstår det... Du får försöka trösta dig med att du snart har ditt underverk här. Du får testa så får du meddela om det gjort nån verkan. Jag håller tummarna!!
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-08 09:21:57 följande:
    Lite uppdatering: Har varit hos bm nu och hon gjorde en hinnsvepning så nu hoppas vi på att det ska dra igång.Fick ingen tid för igångsättning nu, har jag inte fått bebis på fredag så ska jag ringa till bm så ringer hon förlossningen direkt. Men bm trodde inte att nån igångsättning kommer behövas.
    Åh vad spännande! Då sätter det säkert igång snart
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-08 15:14:10 följande:
    LoVm,Tack så mycket.Har lite ondare nu och det trycker på neråt rätt så rejält.Men nu har jag fått i mig lite mat ialla fall.
    Ojoj, det låter som att det händer nåt inom snar framtid
    Åh vad spännande! Snart har du ditt lilla mirakel i din famn och livet kommer aldrig bli som förut. Vad mysigt! Jag längtar tillbaka till den där första tiden på BB
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-08 15:44:23 följande:
    Jag längtar oxå tillbaka till den tiden på BB, det är ju såå mysigt o nytt då o man är i ett lyckorus. Klart att det är såå himla mysigt o så sen oxå, men just den där tiden på BB när man går omkring med sitt lilla underverk i lilla plastbaljan, är speciell.
    Ja visst är det fantastiskt. Man bara lever i en lyckobubbla och allt är så underbart. Som du säger, när man går runt med bebben i plastbaljan och bara är såå stolt. Det är verkligen en speciell känsla.
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-08 17:06:51 följande:
    Har fortfarande ont, men inget som går att klocka. Känns inte så troligt att det blir bebis snart. Men vem vet....
    Jag hade också ont på lördagsmorgonen, men det var inget regelbundet. Till slut åkte jag in iaf och då var jag öppen 3 cm. 20 timmar senare föddes sonen så visst kan det bli bebis snart
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-08 17:47:08 följande:
    Jenny,Uj, nu fick du ju mig att hoppas igen En fråga bara, hur kommer det sig att ni inte vill/kan fika när era respektive har semester?
    Ja men jag tror verkligen du får din bebis snart
    Hur känns det nu?

Jag skulle gärna fika, men det blir lite för långt att åka än. Får vänta tills oktober
Svar på tråden Linköping, någon?