Marayah skrev 2008-07-07 10:16:00 följande:
Grattis... Här blir det bara lugnt... Ska till BVC kl 13.15 och se om lillen har gått upp nått sen i fredags.. *hoppas* Annars kan de bli att komplettera med ersättning, o de vill vi juh inte.. Nej nu ska ja äta frukost och sen blir de nog lite städning i detta tråkiga väder... Ha det så bra alla.
Tack så mycket! Hoppas att lillen gått upp nåt nu då!
Kevlarsjäl skrev 2008-07-07 10:47:55 följande:
Usch vilket tråkigt väder. Vi gick ut och promenerade i regnet igår... kände sig riktigt hurtig. Men idag stannar nog jag och lillaskruttan inne. Och tar det lugnt bara. Jenny: Grattis på förlovningsdagen!!Det låter inte kul det där med att Ryd är så stökigt. Skulle få panik om jag kände att jag inte kunde gå ut på kvällarna (har tyvärr inte en stor hund som jag kan ta med). Hoppas det lugnar ner sig.
Tackar! Skönt att baa stanna inne och ta det lugnt ibland också ju.
Cia80 skrev 2008-07-07 10:53:16 följande:
Jenny,Grattis på förlovningsdagen!Idag händer det nog inte mycket. Är så trött och less på att vara gravid nu så det finns inte. Vill bara gå och sova tills det är dags att föda barn.Bf+10 idag.
Tack! Har du inga känningar alls? Förstår att det är drygt för dig. Jag gjorde några situps på fredagseftermiddagen och på natten sen så satte det igång. Ett litet tips bara, men jag vet att man inte är så sugen på att göra situps höggravid