Linköping, någon?
Ionea: Vilken söt bild
Jag undrar oxå vart du har köpt solhatten, trodde inte att det fanns till så små. Vi kör med tunn hjälmössa här på Vincent, men skulle ju vara bra med en solhatt.
Ionea: Vilken söt bild
Jag undrar oxå vart du har köpt solhatten, trodde inte att det fanns till så små. Vi kör med tunn hjälmössa här på Vincent, men skulle ju vara bra med en solhatt.
Jag tycker oxå att eftermiddagen på måndag passar bäst. Ska vi säga 14.30 denna gång oxå? O gärna nånstans där alla vagnar får plats o där vi kan sitta allihopa så att man hör vad alla säger ![]()
Då ska jag kolla på HM.
Ja, Claras funkar, de är dock inte så gästvänliga där längre å jag har ratat dem mest. Men det funkar att gå dit ändå
Mitt mamma gäng o jag var alltid där när våra treåringar var bebisar, men då var det andra ägare o de var mycket trevligare.
Fast det är ju ändå det bästa stället med tanke på att det finns mycket plats för barnvagnarna.
Hur blir det imorgon nu då?
Plats o tid?
Jag tror att vi kanske ska köra på Claras, blir som sagt var, kanske lite kallt om vi ska sitta ute eftersom vi bara är stilla då. Det är ju som sagt var lite svårt att bestämma imorgon när vi väl står där, fast man kan ju iofs gå förbi ett fik sen o köpa fika till trädgårdsföreningen. Jag tycker att det blir jättebra att vi träffas vid nordea som sist.
Kommer kolla in här imorgon förmiddag igen..men ställer in mig på nu att vi ses vid 14.30 vid nordea.
Men Ionea, ser nu att du skulle på efterkontroll 14.00, då hinner väl inte du till 14.30? Kanske skulle ta 15.00 i stället, eller vad säger ni?
Hoppas de inte är så sura på Claras som de ggr som jag har varit där, det verkar som att de inte gillar när det kommer många med barnvagn för det har varit lite sura miner flera ggr när jag har varit där med kompisar o då har vi bara varit typ 4 st. Nu blir vi ju 9 st eller nåt sånt.
Nej, spelar ingen roll för mig heller
Bara det inte är för tidigt
Ju senare vi tar det på eftermiddagen desto bättre för mig egentligen, då kan vi åka med sambon hem sen när han slutar jobbet kl. 17 så slipper vi ta bussen hem ![]()