Inlägg från: glitterkorn |Visa alla inlägg
  • glitterkorn

Linköping, någon?

Godmorgon ( lR ja inte godmorgon längre kanske Räcka ut tungan )

Verkar vara riktigt nice väder ute i dag

Jag sitter här och laddar inför bussresan sen hehe Hemlis

Jag tänkte att jag visar busschaffören min biljett innan vi stiger på bussen , sen går vi in där back då slipper jag ju lämna honom själv .. krångligt det där :P

• glitterkorn
    Cia80 skrev 2008-05-07 11:26:09 följande:
    En fråga: Hur gjorde ni tiden efter bb med besök? Fick era föräldrar och vänner komma när de ville eller satte ni någon gräns?
    MIn sälktingar och vänner bjöd inte in sig självla eller tjatade utan vi kontakade dom , min mamma och pappa träffa julius redan några timmar efter förlossningen
  • glitterkorn

Förstår inte det där med att folk "bjuder in" sig själva till dom som fått barn , jätte konstigt tycker jag ! Respektlöst ! Glad att jag inte hade det problemet !

• glitterkorn

Jag kommer nog oxå precis till halv om bussen kommer i tid , den ska vara tio över hos mig. Ses !

• glitterkorn
    Ionea skrev 2008-05-07 16:05:16 följande:
    Hoppas att ni har det trevligt mammor! Vi har precis kommit hem från storhandlandet. Har köpt nya nappar som jag ska peta i munnen på killen.. ska bli intressant att se om de fungerar
    Ja det var trevligt ! Gick bra att åka buss oxå ! Räcka ut tungan
  • glitterkorn
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-07 18:04:12 följande:
    Tack för idag Var så kul att träffa er, även om jag inte pratade så mycket, hade fullt sjå med att hålla reda på Leo, tycker att det är lite läskigt när han springer iväg så långt.Sen vet jag nog inte riktigt allas nickname, men det ska jag gå in o tjuvkika på nu Kanske ska ta trädgårdsföreningen nästa gång som nån nämnde? Blir lite lättare att prata då o att höra vad alla säger plus att Leo kan följa med då han kan springa av sig där
    Ja tycker vi kan ta en träff i trädgårdsföreningen snart Glad
  • glitterkorn
    Elphaba skrev 2008-05-07 21:29:57 följande:
    Hej! Blev tipsad om tråden från min vän Glitterkorn, så jag tänkte att jag hoppar in, känner inga fler andra mammor här i stan än henne, och i övrigt inga fler människor heller i princip, så jag hänger gärna på, och följer gärna med på nästa fika om det passar :) har en liten tjej på snart 8 veckor.
    Hello Glad Oj tänk att hon snart är 8 veckor , tyckte det var nyss hon föddes Glad
  • glitterkorn
    En träff på måndag eller fredag kanske ?
  • glitterkorn
    Godmorgon !
    Min dator krascha i onsdags kväll Skrikandes har därför inte kunnat skriva.

Vad ska ni hitta på i dag då ? Glad

Fika i trädgårdsföreningen måndag 12/5:

-Leos och Vincents mamma (har då med mig Leo oxå)
    -Lovelyy (men Elliot har blivit sjuk så jag kanske inte kan ändå)
    -Snobben79
    -Ionea (ska på efterkontroll kl 14.00 men kan innan och efter)
    -dinana (kan vilken dag som helst)
    -Lillisen
    -Line & Cornelia
    -Missnööjd (På eftermiddagen, BVC på fm)
    -glitterkorn

Fika i trädgårdsföreningen fredag 16/5:

-Leos och Vincents mamma (helst den dagen)
    -Snobben79
    -Ionea
    -dinana (kan vilken dag som helst)
    -Lillisen
    - Missnööjd (helst fredagen )
    - glitterkorn

(jag kan både måndag och fredag)
  • glitterkorn
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-09 21:45:47 följande:
    Kikar bara in lite snabbt..Mår inget bra idag, har varit på min kära morfars begravning o det var superjobbigt, men ändå så himla fint i kyrkan med hans älsklings musik o allt, precis som han ville ha det.Men fy vad tomt det känns nu Ska mysa med sambon nu, han har fått trösta mig hela dagen idag.
    så hemskt , beklagar. Kram !
Svar på tråden Linköping, någon?