-
Ahh, det kanske den gör. Tänkte inte på detTheLove skrev 2008-05-06 22:39:09 följande:men fontänen ligger ju precis utanför banken hihi
-
Jag ska nog också sova snart, nu när Skrutt kommit igång där inne
-
Hej tjejer!
Jag håller med er om att det ska bli skoj att träffa er
Inatt har jag fått sova riktigt bra, var bara uppe på toa en gång. Sen att jag höll på att svettas bort är en helt annan historia. Kan nog vara dags att slopa duntäcket nu
-
Räknas jag som mamma eller barn?TheLove skrev 2008-05-07 10:56:11 följande:vi får se till att vara 7 mammor och massa barn innan vi lämnar stället helt enkelt
-
HeheMizzz skrev 2008-05-07 11:13:44 följande:Jag tror du räknas som någon slags kombinerad mamma+barn, allt i ett liksom
Vad är det man säger? Jag är katten bland hermelinerna
-
Skriv på du, bara roligt att läsaIonea skrev 2008-05-07 11:21:27 följande:Nu ska jag sluta fylla ut sidan, lovar!
-
En fråga: Hur gjorde ni tiden efter bb med besök? Fick era föräldrar och vänner komma när de ville eller satte ni någon gräns?
-
Pratade med min mor om det. Vad jag och sambon känner nu är att vi vill nog ha minst en vecka för oss själva innan vi tar emot besök. Min mor tyckte det var alldeles för lång tid att de inte skulle kunna hålla sig borta.glitterkorn skrev 2008-05-07 11:27:40 följande:MIn sälktingar och vänner bjöd inte in sig självla eller tjatade utan vi kontakade dom , min mamma och pappa träffa julius redan några timmar efter förlossningen
Tror det hade varit skillnad om de bott i stan för då kunde man ju gjort besöket kort. Nu måste de åka 8 mil enkel resa och då vill man ju att de kan stanna ett tag.
Tänker jag konstigt? -
Lovelyy,
Eftersom jag varken dricker kaffe eller té så räknas jag väl som barn. Stackars bebis, får ingen "riktig" mamma
Lillisen,
Det här mina föräldrars första barnbarn och min mor längtar massor så jag förstår ju henne också...tror jag. Men du har rätt i att ska de komma hit får de göra nån nytta också
-
Jag sa till henne att har vi väntat i 9 månader så är inte en vecka så länge.Ionea skrev 2008-05-07 11:36:55 följande:Håller med, framförallt kommentaren: "jamen så länge kan ju inte VI vänta"... superdumt helt enkelt.
Annars får jag väl höra av mig 1 vecka senare och säga att det blivit mormor/morfar, fast det kommer ju inte finnas en chans i världen att jag skulle kunna hålla tyst om att jag blivit mamma