Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon?

JennyoPatrik: Haha, vem vet när de är runt 1-2 år så kanske de gör som barnen på förskolan och går runt och pussar på varandra hela tiden men om ni har N som namnförslag så får ni ju ta det om ni vill gör inte mig något får hoppas att det blir en liten tös då vi tog också reda på könet.
    Vår barn verkar väldigt lika. Nathalie brukar få en egen sked och hon vill gärna vara med och kladda lite så hon brukar inte heller se så fin ut när hon ätit klart hihi, håller med dig om det du skriver om ljuden, man kan inte annat än skratta åt dem för de låter så underbart hon har verkligen börjar testa sin röst ordentligt, ibland skrikpratar hon så man kan tro att hon är förbannad, vilket hon då inte är vad tycker Lucas mest om att göra? Nathalie älskar att stå och hoppa och gå runt i lgh, brukar hålla henne i händerna och så går hon, hon har väldigt starka ben

(¯`°?.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.?°´¯)
  • MammaTillEKNS

ciccielv: Vi kan väl fika i valla?

Vi håller också på och tvättar, i eftermiddag ska vi faktiskt till Valla

• MammaTillEKNS

Leo och Vincents mamma: jag kan iofs fika i helgen också, är ensam hemma med dottern då så jag har all tid i världen

• MammaTillEKNS

ciccielv: Vi kan gärna ta sällskap hehe, får hoppas han är på bra humör

Är det några fler som kan på tisdag kl.16.30?

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: Mm, det är ett väldigt fint namn, om ni får en tös så får vi hoppas att hon ser ut som en liten Nathalie man får mkt armmuskler iaf när de vill stå och hoppa vi bor i ryd, men ni ska flytta till skäggetorp om jag inte minns fel?

• MammaTillEKNS

ciccielv: det kan vi göra!

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: hehe, N bryr sig inte heller, hon fortsätter och hoppar och tror att man har hur mkt ork som helst det är inte alls lång mellan ryd och skägget, ni får då väldigt nära till tornby köpcentrum iaf vad ska ni hitta på idag?

ciccielv: Det gör vi vi kanske ses innan dess, man vet aldrig vem man stöter på här i ryd

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: Trevligt med lunch i parken vi har varit ute i lekparken och lekt senare i eftermiddag så ska vi nog iväg till Valla, tar nog med oss lite picknick

Leo och Vincents mamma: Kul med shopping själv ska jag till Ullared på måndag och shoppa loss

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: det är så skönt med värme, hoppas den är här för att stanna ett tag nu vi kom hem från vår långpromenad för en timme sen, vi gick till valla men N hann somna innan vi kom dit så det blev inte att vi lekte något där :) jag och min man satt där och fikade istället sen gick vi runt i vallaskogen, så mysigt när vi kom hem så satt vi ut och N åt massa banangröt om en timme är det dags för bad och mys
    Det är ca 25mil till Ullared, vi får väl ta en tripp dit tillsammans någon gång

Mammatill4a: Vad kul att du också följer med, som du säger så är det jätteskönt med egentid på kvällen Är så glad att N somnar mellan 20-20.30 nu :)

• MammaTillEKNS

Är det några fler som kan fika på tisdag?

Svar på tråden Linköping, någon?