-
börjar bli spännande nuCia80 skrev 2008-07-10 20:32:29 följande:Jenny,Nu är jag nere på 7 minuter igen Nä, det har du rätt i. Jag är hemma så länge jag orkar. Nu har jag ju klockat dem i ca 2 timmar...
-
Lycka till nuCia80 skrev 2008-07-10 23:25:11 följande:Nu åker vi in!
-
nu har jag ringt, väntar på att bli uppringd... läskigt!
haft gryymm molvärk i ryggen som går mot magen å spänningar i magen sen igårkväll... antingen är ja förstoppad
eller så är det nåt som är skumt
för så här har ja aldrig haft förut... -
nu har ja pratat med en jätte mysig kvinna på kvinnokliniken (för fertelitetsutredning ska ja ringa RMC, har stängt tills slutet av augusti
eller karolinakliniken, privat men ansluten till Fk) hon tyckte det lät lite konstigt men sa ochså att det kan vara hormonrubbningar (Nehe) hon sa att det kunde vara så att min ägglossning inte kommit igång förens nu eftersom mensen har kommit å gott som en klocka förut så kan den fortfarande vart som piller-mens.
fick en tid den 29 iallafall där ja ska få träffa läkare å göra ett VUL, uuuuu gillar inte att fläka upp mig så där men va gör man inte för att få veta att allt ser bra ut nu. skulle ta lite blodprov å så där med.
är det nån som gjort vul, hur gör dom, är det obehagligt??
hon tyckte åsså först att det lät som det kunde vart ett tidigt missfall men sa att det borde synas på gravtestet... -
aah juste gjorde ett neg test i morse me...
-
MammaTillEKNS.
Tack ja han ska bannemig följa me :-d han jobbar natt så det är inga prob. ah men det låter ju inte så farligt.
RMC har sommarstängt så ja får ringa till dom i slutet av augusti
men det kan ju faktist hända saker innan dess *hoppas*
tiden ja fick den 29e ligger mellan nästa äl å mens
eller närmare mensen men ändå *håller mina tummar suuperhårt*
tycker nästan att en del manliga kan vara lättare att gå till, en del tanter kan ju va så hårdhänta å avtrubbade å griniga... men hällst vill ja ju komma till en sån trevlig kvinna som ja prata me idag...
-
slutade me mina piller maj -07 så för mig har det tagit lång tid å komma igång sånna fall
-
jo en del har ju en förmåga att bli gravida bara dom missar ett piller, har en sån vännciccielv skrev 2008-07-11 10:10:03 följande:det sägs att man blir gravis inom ett år efter avslutning med p-piller.själv blev jag gravid direkt efter avslutat p-pillerätande
andra tar det längre tid för...
hade ju mitt pillerstopp för 14 månader sen..
känns liite läskigt me vul men det känns som det ska bli bra å få en sån ändå...
hon va jättestöttande å hörde verkligen hur orolig ja va
hon får min dagens ros
-
MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 10:13:40 följande:Fru Tzoanidis: Hehe, det är lika bra, känns alltid tryggt att mannen med sig. Håller mina tummar att det hinner hända något innan dess så att du slipper att ringa i augusti. Jag tycker också att manliga är bättre än kvinnliga. Oftast är de så hårdhänta, precis som du skriver. Men jag har fått uppleva både bra manliga och kvinnliga. Vad ska du hitta på idag?idag ska ja gå hem till en tjej som ja fått kontakt med genom fl å ta en fika å snacka lite bebisbakande om en stund.. sen vid tre ska ja hämta lillkissan som är hos vet för kastrering.. sen iiingen aning, mannen jobbar krogen inatt så ja har en ensam fredagskväll som vanligt...
Ciccielv: Vi ska också gå ut och leka sen men det ser nästan ut att bli regn -
eller just f*n ja ska ju tvätta från 17,30
urk
= en ä'nnu roligare ensam hemmakväll