• Cia80

Linköping, någon?

ciccielv skrev 2008-07-05 17:16:52 följande:
    jordgubbar är allt gått.hoppas det kommer igång snart.har du fått nått datum du sätts igång?här ska man snart ut på en promenad.skulle villja sova en liten stund,men det går inte
    Om jag förstod bm rätt så blir jag igångsatt den 14:e. Känns som en halv evighet till dess.
  • Cia80
    ciccielv skrev 2008-07-05 17:24:18 följande:
    ja det kan jag förstå.många verkar gå över tiden numera.med näst sista så gick jag 2 dagar över tiden villket var jobbigt pga svår värk.ja det är ju ett tag till den 14,vi får hoppas att bebben tittar ut innan
    Mmm, h*n får väldigt gärna komma nu
  • Cia80

Lillisen,
    Åh, det vore nåt Det är ju väldigt troligt men samtidigt känns det så overkligt

Jag har lite ondare nu, men jag vågar inte hoppas för mycket. Blir bara besviken.

• Cia80

Elli,
    Det går segt, men nu har jag som sagt ont ialla fall. Alltid nåt

Allt bra med dig?

• Cia80

Elli,
    Du är inte ensam om att bli lycklig över att det är svalare ute. Så här ska det vara, ialla fall tills bebis kommit ut

Ja, nu vill jag ha mer ont så den här envisa ungen kan komma ut. Längtar ju så mycket!
    Nja, färdknäppen känns inte så lockande...tyvärr.

Så gulligt att du tänker på mig. Är så skönt att jag kan skriva av mig i den här tråden.

Jobbigt att han inte får veta nåt om jobbet förrän efter semestern. Men ni får göra som jag: vänta

• Cia80

Lillisen,
    Hade värkar i ca 2 timmar i natt, men de försvann...som vanligt.
    Har iofs fortfarande ont, men inget som går att klocka.

Välkommen hit Fyra Mirakel!

• Cia80

Fyra Mirakel,
    Ja, inte är det roligt att gå över tiden.
    Men idag känns det faktiskt helt ok. Ingen gråtattack än ialla fall.

glitterkorn,
    Jobbigt med förkylning. Hoppas du kryar på dig snart.

Då måste det hänt massor där inne nu då

• Cia80

Mammatill4a,
    Har fortfarande ont, men inga värkar som går att klocka.
    Var precis så igår, så har jag "otur" så får jag vara vaken halva natten igen av värkar som sen går över.

• Cia80

dinana,
    Här har du en till som tycker dagarna segar sig fram.

Svar på tråden Linköping, någon?