• Cia80

Linköping, någon?

Kevlarsjäl,
    Soffan låter inte helt fel, men jag föredrar jordgubbar framför praliner.
    Måste ju dessutom tänka på att jag ska bli av med några kilon sen

• Cia80

Lite uppdatering:
    Har varit hos bm nu och hon gjorde en hinnsvepning så nu hoppas vi på att det ska dra igång.
    Fick ingen tid för igångsättning nu, har jag inte fått bebis på fredag så ska jag ringa till bm så ringer hon förlossningen direkt. Men bm trodde inte att nån igångsättning kommer behövas.

• Cia80

Maryah,
    Mmm, tappen var mjuk och jag är öppen ca 1 cm.
    Fick beordring av bm att vila nu, för hon tror att det kommer dra igång idag eller i natt.
    Men jag vet inte riktigt om jag vågar tro på det. Tänk om det inte gör det då, då kommer jag ju bli superbesviken.

• Cia80

Ionea,
    Uj, börjar ju nästan bli lite nervös

Jenny,
    Ja, jag hoppas verkligen det. Är det jag väntar på nu

• Cia80

ciccielv,
    Vågar inte hoppas för mycket. Men det är väl bäst att försöka vila så gott det går idag då.

• Cia80

dinana,
    Hon var inne och bökade med ett finger runt tappen och hinnorna.
    Bm tror att det kommer dra igång idag eller i natt, men jag ska nog inte hoppas för mycket. Men tänk om hon har rätt...då är det ju snart!

• Cia80

Lillisen,
    Jo, jag ska väl som sagt inte hoppas alltför mycket.
    Just nu känner jag bara en massa bök och grym mensvärk.
    Men det är ju onekligen spännande det här

• Cia80

Lillisen,
    Glömde nämna att jag har sammandragningar, men inga som gör ont...än så länge.

• Cia80

Lillisen,
    Åh, då kanske de gör nån nytta nu då

Kevlarsjäl,
    Nu har jag nästan sovit 2 timmar på soffan, så vilandet är igång

• Cia80

Elli,
    Än så länge är det lugnt. Har som sagt ont som grym mensvärk men det är ju helt överkomligt än så länge
    Var hos en annan bm idag och det var i stort sett det första hon frågade om hon fick in och känna och reta lite grann för att det förhoppningsvis ska dra igång. Gissar för att det är för att jag går på övertid.
    Hon trodde inte att det kommer behövas nån igångsättning. Jag hoppas verkligen att hon har rätt.

Svar på tråden Linköping, någon?