Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Linköping, någon?

Elphaba skrev 2008-05-11 21:01:32 följande:
    Ah. Vid Trädgårdstorget, då vet jag. 14.30 eller 15.00 spelar ingen roll för mig, men det blir bra att vi ses vid Nordea. Kollar in senare/imorgon.Leo&Vincents mamma: Jag hoppas också det inte blir sura miner, tycker de borde vara glada för (betalande!)gäster, och de har ju ändå "profilerat" sig som barnvagnsvänliga..
    Precis vad jag oxå tycker.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    dinana skrev 2008-05-12 08:54:31 följande:
    ...själv har man varken ammat eller haft en vanlig förlossning (blev akut kejsarsnitt).
    Samma här
    Var iofs planerat snitt båda ggr, men ibland kan jag känna mig lite "utanför" när alla andra pratar om värkar o så vidare, men det är ju inte deras fel.
    Det är kul att lyssna ändå

Sen ammade jag bara i tre veckor med Leo o två veckor med Vincent så där har jag heller inte mycket att tillföra.
    Ionea skrev 2008-05-12 08:13:55 följande:
    Go morgon! Cia80: klart du ska hänga kvar i tråden och snart är din lill* ute och då kan vi jäklar i mig snacka amning och förlossning!! Ja jag ska ju på besiktning idag vid kl 14.00 men jag vet inte hur lång tid det kan ta? Men träffas ni vid Nordea så får vi se om jag hinner dit till 14.30 annars så knallar jag ner till Claras i efterhand. Jag lär väl inte ta miste på om ni är där eller inte Ska in till stan lite tidigare först och käka lunch med min mamma så jag kommer ändå att vara på stan. Tänkte att mamma kunde få ta hand om Ion när jag är på efterkontrollen. Praktiskt! Elphaba: du kan alltid skylla på små-barns-förälder-syndromet = man får vara hur förvirrad som helst!
    Är det helt säkert då att det är ok att vi andra ses vid 14.30?

Ja, det verkar ju bli ganska bra väder idag oxå. Kanske skulle ha tagit trädgårdsföreningen istället, men man vet ju aldrig hur vädret ser ut senare.

Då ses vi 14.30 vid Nordea då.

dinana skrev 2008-05-12 11:53:33 följande:
    Kan väl inte vara så långt å gå till trädgårdsföreningen från Nordea, eller? Vi får väl helt enkelt bestämma på plats. ♥
    Nej, det är det ju inte. Men det måste vi ju nästan veta innan vi träffas så man kan ta med filt o fika. För jag tar nog inte med filten annars, är så jobbigt att ha den under vagnen.

Jag var ute på tomten nu o det var inte lika skönt som det såg ut. Så det blir väl Claras i alla fall
    Ska laga lite lunch nu o sen ge Vincent mat sen åker vi. Kommer nog några min sent som sist, för bussen är inne 14.30 prick.

Tack för idag, var jätteskoj Leo tyckte det tydligen oxå för han pratade om det på hemvägen o speciellt att han fick låna ett block o rita i, så tack för det missnööjd
    Nästa gång ska jag utrusta mig med massa papper o kritor

Lite svårt att veta vem som är vem bara, men det lär man sig ju med tiden

Jättekul att du oxå kom Cia! Hoppas att det kändes bättre denna gång.

glitterkorn: Jag har precis nattat Leo o sambon gosade med Vincent under tiden, nu sover båda pojkarna (Vincent vaknar väl om ett tag igen o vill ha mat), så nu ska vi se på film.

Cia80 skrev 2008-05-12 22:06:56 följande:
    Hej tjejer!Tack för en trevlig fika. Ja, det kändes lite bättre den här gången och som ni sa så är det ju inte många veckor kvar tills jag också är mamma Håller med Leos och Vincents mamma att det är svårt att hålla koll på vem som är vem
    Vad bra att det kändes bättre den här gången
    Det är bara för oss att tänka oss för så att vi inte bara pratar bebisar o sånt

Jag, Leo o Vincent har varit på Ikea nästan hela dagen, en kompis från Norrköping ringde o frågade om jag vill åka dit tillsammans med henne o hennes två barn, så vi har shoppat o ätit lunch där, mycket trevligt!

Cia80 skrev 2008-05-13 10:12:48 följande:
    Leo och Vincents mamma,Det är klart ni ska prata bebisar. Jag kan säga att när väl min skrutt kommit ut så kommer jag inte kunna prata om annat sen
    Ja, klart att vi ska prata bebisar, men man kan ju kanske prata om annat oxå, speciellt nu innan du har fått din lilla skrutt
Svar på tråden Linköping, någon?