Inlägg från: glitterkorn |Visa alla inlägg
  • glitterkorn

Linköping, någon?

Elphaba skrev 2008-05-10 13:47:26 följande:
    Ionea: Vart hittade du en vettig solhatt i liten storlek? Tycker inte jag hittar någonstans :/Om det ska bli dåligt väder nästa vecka kanske vi ska sikta på måndagen för fika, eller vad tror ni?
    Tycker vi kör på måndag , går ju att ta en träff på fredag om man vill det med lixom går ju träffas 2 gånger på en vecka Flört
  • glitterkorn

Om det är trist väder när vi ses , kan vi väl typ fika på macdonalds för där är det ju väldigt barnvänligt för dom lite större barnen oxå , brukar ju ha en lek hörna

• glitterkorn
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-10 16:15:22 följande:
    Har de lekhörna där? Det har vi missat.Klart att vi ska ta måndag eftersom flest kan då. Vi hänger på en stund i alla fall, tror jag. Får se hur det känns på måndag morgon. Vi får väl bestämma plats på måndag när vi ser hur vädret är, skulle ju kunna vara i trädgårdsföreningen fast det inte är sol. Skulle ju vara det bästa för Leos skull i alla fall. Vilken tid på måndag blir bra då?Vi kan när som helst, men inte för tidigt
    Ja dom brukar väl ha lek hörner på macdonalds resturanger ? Fundersam
  • glitterkorn
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-10 16:56:06 följande:
    Ja, de har väl det ute på tornby, men inte inne i stan. Inte vad jag har sett i alla fall, i så fall måste det vara bakom nån dörr eller så
    Ok Flört

Men på burger king i stan har dom lek plats för barnen i alla fall det är jag nästan helt övertygad om , var i alla fall det för ett år sen ! Skrattande
  • glitterkorn
    TheLove skrev 2008-05-10 19:18:19 följande:
    Jag kommer nog inte på fika för Elliot är fortfarande sjuk. ingen feber men väldigt hängig och sådär. Dessutom vill vi inte smitta era småttingar..
    Vad jobbit , inget roligt när dom är sjuka dom små :(
    Mår han något bättre i dag ?
  • glitterkorn

14.30 funkar för mig !

Men det vore som sagt bra och veta innan vart vi ska vara så man vet om man ska ta med fika eller inte, det är ju kanske inte så roligt o sitta i trädgårn eller ute överhuvudtaget det
    är halv dant , så då tycker jag claras låter perfekt Flört

• glitterkorn
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-11 20:33:16 följande:
    Jag tror att vi kanske ska köra på Claras, blir som sagt var, kanske lite kallt om vi ska sitta ute eftersom vi bara är stilla då. Det är ju som sagt var lite svårt att bestämma imorgon när vi väl står där, fast man kan ju iofs gå förbi ett fik sen o köpa fika till trädgårdsföreningen. Jag tycker att det blir jättebra att vi träffas vid nordea som sist.Kommer kolla in här imorgon förmiddag igen..men ställer in mig på nu att vi ses vid 14.30 vid nordea.Men Ionea, ser nu att du skulle på efterkontroll 14.00, då hinner väl inte du till 14.30? Kanske skulle ta 15.00 i stället, eller vad säger ni?
    15.00 funkar bra oxå , spelar inte mig någon större roll när det blir :)
  • glitterkorn
    Elphaba skrev 2008-05-11 21:01:32 följande:
    Ah. Vid Trädgårdstorget, då vet jag. 14.30 eller 15.00 spelar ingen roll för mig, men det blir bra att vi ses vid Nordea. Kollar in senare/imorgon.Leo&Vincents mamma: Jag hoppas också det inte blir sura miner, tycker de borde vara glada för (betalande!)gäster, och de har ju ändå "profilerat" sig som barnvagnsvänliga..
    hoppas verkligen inte att det blir några sura miner !
    Då kommer jag i alla fall bojkotta det stället !
  • glitterkorn

Hello !

Så det är bestämt att träffen blir 14.30 i dag ?

Idag vakna lilleman först vid halv sju och åt mat sen somna han halv åtta och sov till tio ! *skönt*  Skrattande

• glitterkorn
    dinana skrev 2008-05-12 11:14:08 följande:
    nu skiner solen här... 17 grader visar min termometer.. blir kanske en varm dag i dag också =D Vart ligger Claras? Känner inte till några caféer i stan (är ju rätt ny här jag med då jag bor i skägget, varför åka ner när man har allt här ute liksom *hihi*). Skulle dock vara kul att åka ner och träffa lite folk (jag är ju en liten ensamvarg här uppe.
    vi ses vid fontänen som ligger vid nordea sen går vi tsm till fiket Glad
Svar på tråden Linköping, någon?