• Elli80

Linköping, någon?

Hej på er!

Vad gör jag uppe nu när jag inte ens behöver... Gabriel sover som vanligt bra om natten och vaknar troligen inte än på några timmar, men en envis fågel väckte mig och jag orkar inte riktigt somna om. Hungrig är jag oxå...

Har ni det bra i värmen? Ja, alla utom Cia kanske... Hur går det för dig och bebben?

Ha det gott allihop!

• Elli80

Hej på er!

Hur har ni det i värmen? Idag är det svalt här i Karlstad. Det blåser som katten här... Idag ska jag, lilleman och en kompis åka ut till Ikea och spana líte... Vi har dop på lördag så jag hoppas att det är lite svalt och skönt få också.

Cia: Hur står det till med dig och magen?
    Dinana: Håller tummarna för att det snart kommer en liten bebbe...

Kram på er allihop!

• Elli80

Jag var på tillväxt ul med Gabriel. Min bm tyckte att det kändes som om jag hade "bebis i hela magen" och ville kolla så att han inte var för stor. Men han vägde ju bara 3500g och var 50cm lång. Men jag är så glad att vi fick se honom en gång till innan han föddes 5 dagar efteråt... i v. 38. Hoppas att du snart får träffa bebben Cia!

• Elli80

Cia: Du får helt enkelt hota bebben med vräkning, säga att hyresavtalet snart går ut och att förlängning inte är aktuellt...haha...

• Elli80

Cia: Haha, nej kanske inte... Men helt klart på bf...

• Elli80

Hej Kevlarsjälv! Välkommen till tråden!

Cia: Ja det kan vara lång tid kvar eller så blir det helt snart. Man vet ju liksom aldrig det...

Vad har ni för väder? Mulet och regn i luften som här eller?

• Elli80

Jaha och så kom listan med två gånger vilken miss....

• Elli80

Cia: Vilken vecka är du i? 37 el 38?

• Elli80

Nej, vi är kvar i Karlstad. Vet ännu inte när han börjar jobba i Linköping. Inte före semestern iaf. Han har fått fastjobb med utgångspunkt i Karlstad men kommer troligen ändå att skickas på jobb i Linköping på Saab. Berodde tydligen på hur "Gripen-affären" skulle gå... vad nu det innebär...

Svar på tråden Linköping, någon?