Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon?

JennyoPatrik: Vad trist får väl stanna inne och leka för fullt med snuttan istället nu ligger hon och sover, somnade redan för en halvtimme sen, hon hade då varit vaken sen 16.50 ligger Lucas och sover nu?
    Hihi, min man stannar också gärna hemma med N, han är inte mycket för att shoppa

(¯`°?.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.?°´¯)
  • MammaTillEKNS

Mammatill4a: ja, tiden går så fort, snart är det oktober vad har ni haft för er idag?

Marayah: Kul att du också kan komma tar du med dig pojkarna då?

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: haha, min man är precis som din, man får bara med honom om det är något absolut nödvändigt han behöver eller om det ska inhandlas julklappar eller andra presenter. Snart får du ha med dig fyra barn på affären
    Kul med besök, tyckte de om valla? Här har det också varit toppen, har varit ute i lekparken med Nathalie och sen gick vi en långpromenad med henne, tänkte leka med henne i valla med hon ville hellre sova sen har vi varit på uteplatsen och lekt.
    Vad ska ni hitta på imorgon?

• MammaTillEKNS

Marayah: Kul hur mår pojkarna då?

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: haha de kan de göra såklart du klarar av det jag håller utkik efter er imorgon så kan vi också komma ut och leka med er måste komma över någon dag och se hur du bor

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: ja det gör vi säkert då får jag komma förbi nån dag nästa vecka, bara att du hojtar till när du kan du får gärna komma hit nästa vecka också det är ingen av er som är sjuka eller förkylda/hostiga? (Mitt immunförsvar är nämligen som allra sämst nu)

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: okej, då är det lugnt, håller utkik efter er sen

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • MammaTillEKNS

JennyoPatrik: Du får boka in en date-night med honom i helgen det var väldigt vilken pigg liten krabat du har Vi vaknade imorse kl.03.45 av att Nathalie skrek, har troligen drömt någon mardröm, hon har kommit in i den fasen nu, men hon somnade om och vaknade 07.40 hur länge sover Lucas på morgonen?

Låter som en bra idé att dra ihop ett gäng tjejer och så åker vi till ullared och shoppar Innan jul vore perfekt

Vad ska ni göra ute i det fina vädret idag?

• MammaTillEKNS

Hej skorpan08 det var ett tag sen, mår ni alla bra?

• MammaTillEKNS

Skorpan08: Skönt å höra att ni mår bra, eller iaf att du mår skapligt, se till och lyd doktorn nu vad ska ni göra för något idag?

Återkommer lite senare, här ska bytas bajsblöja och sedan ska det ätas banangröt

Svar på tråden Linköping, någon?