Inlägg från: Kevlarsjäl |Visa alla inlägg
  • Kevlarsjäl

Linköping, någon?

Cia: Hur går det? Hänt något mer? Nu är du ju över tiden med flera dagar så nu borde väl liten ändå komma. Hoppas att du fått åka in i natt.

• Kevlarsjäl

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-01 19:57:20 följande:

Då är hon nog o föder barn Hon brukar ju annars vara här inne ganska ofta
    Tror också att Cia snart är mamma. Vad häftigt!!!
  • Kevlarsjäl
    Cia80 skrev 2008-07-02 16:58:57 följande:
    Hej tjejer!Gör er nog besvikna nu när jag säger att anledningen till att jag varit borta är för att vårt internet inte fungerat.Bebis verkar trivas för bra där inne, bf+5 idag och det är riktigt segt.
    NEEEEEEEEEEEJ! Vad gör du här Cia... Den som väntar på något gott...
  • Kevlarsjäl

Jag vet hur SEGT det är att gå över tiden. Födde ju själv på BF+16 efter att ha satts igång på BF+15. Man blir helt tokig och undrar varför inget händer. Men ut kommer bebisen till slut. Det är ju i alla fall något som är säkert. Sen att det dröjer lite längre än önskat... det är ju som det är. Bebisen ska väl få bestämma något.

• Kevlarsjäl

Jenny: Jag är alldeles nyinflyttad. Flyttade hit för fem veckor sedan. Har en dotter på 6 veckor. Jag har bott i Linköping 5 år tidigare när jag pluggade. Hittills trivs vi jättebra men känner inte så många. Än så länge är det okej eftersom jag mest är hemma för Elsa är så liten - är mammaledig fram till våren. Men så småningom vill man ju lära känna fler som man kan umgås med.

Är det klart med boende och så för er?

• Kevlarsjäl
    JePaLuLi skrev 2008-07-04 11:49:14 följande:
    Grattis till lillan Visst är det så. I början har man ju fullt upp med att lära känna den nya familjemedlemmen och bara mysa Japp, vi skrev kontrakt häromdagen på en jättefin fyra på Sörgårdsgatan. Är det någon som bor där?
    Vi bor i Ramshäll. Så tyvärr långt från Skäggetorp.
  • Kevlarsjäl
    Fru T skrev 2008-07-04 12:35:14 följande:
    här är en Linköpingstjej till.. har int plussat än men hoppas på att det kommer snart..ligger på BIM + 1 nu å inen tant i siktearbetslös å 28år
    Håller tummarna för att mensen håller sig borta. Och välkommen hit!
  • Kevlarsjäl
    Cia80 skrev 2008-07-04 13:57:41 följande:
    Börjar få som grym mensvärk, men jag vågar inte hoppas för mycket. Men är glad över att jag har lite ont ialla fall
    Heja heja!!! kanske äntligen!!!
  • Kevlarsjäl
    Cia80 skrev 2008-07-04 15:22:55 följande:
    Har sovit en stund nu och har väl lite molande....om jag känner efter ordentligt Så det är nog bara önsketänkande.Grät en skvätt förut för jag är så trött på detta nu.
    Åh jag vet så väl hur du känner det. Det är fruktansvärt att behöva vänta. Men snart har du underverket hos dig och det är värt all väntan!!!
  • Kevlarsjäl

Har du fått något datum för igångsättning OM bebisen inte vill komma ut? Kan vara skönt att veta att senast då kommer ni få träffa den lill*. Det var en tröst för mig när jag kände att allt var SÅ hopplöst. Att 21:e maj skulle allt dra igång oavsett vad som hände. (BF var 6 maj).

Svar på tråden Linköping, någon?