Linköping, någon?
Cia: Hur går det? Hänt något mer? Nu är du ju över tiden med flera dagar så nu borde väl liten ändå komma. Hoppas att du fått åka in i natt.
Cia: Hur går det? Hänt något mer? Nu är du ju över tiden med flera dagar så nu borde väl liten ändå komma. Hoppas att du fått åka in i natt.
Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-01 19:57:20 följande:
Jag vet hur SEGT det är att gå över tiden. Födde ju själv på BF+16 efter att ha satts igång på BF+15. Man blir helt tokig och undrar varför inget händer. Men ut kommer bebisen till slut. Det är ju i alla fall något som är säkert. Sen att det dröjer lite längre än önskat... det är ju som det är. Bebisen ska väl få bestämma något.
Jenny: Jag är alldeles nyinflyttad. Flyttade hit för fem veckor sedan. Har en dotter på 6 veckor. Jag har bott i Linköping 5 år tidigare när jag pluggade. Hittills trivs vi jättebra men känner inte så många. Än så länge är det okej eftersom jag mest är hemma för Elsa är så liten - är mammaledig fram till våren. Men så småningom vill man ju lära känna fler som man kan umgås med.
Är det klart med boende och så för er?
Har du fått något datum för igångsättning OM bebisen inte vill komma ut? Kan vara skönt att veta att senast då kommer ni få träffa den lill*. Det var en tröst för mig när jag kände att allt var SÅ hopplöst. Att 21:e maj skulle allt dra igång oavsett vad som hände. (BF var 6 maj).