Linköping, någon?
Hej tjejer!
Inatt vaknade jag av att jag hade ont i magen och var lite smått illamående, men jag lyckades somna om sen.
Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Slängde in en hög med tvätt i maskinen.
Hej tjejer!
Inatt vaknade jag av att jag hade ont i magen och var lite smått illamående, men jag lyckades somna om sen.
Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Slängde in en hög med tvätt i maskinen.
Hej tjejer!
Hoppas allt är bra med er och era små.
Har en fundering på att lägga en bomullsfilt i vagnen som bebis kan ligga på, för att skydda själva vagnstyget. Vad tror ni om det?
Elli,
Åh, så gullig du är som tänker på "lilla" mig
Jo, varmt är det ju onekligen. Så jag pustar nog lite extra. Det är inte så farligt än, men jag fasar lite för juni sen, för då kommer jag ju vara ännu tyngre. Men det får gå, bebis verkar må bra där inne, buffar och har sig, ialla fall och det är ju det som räknas
Nu tror jag att vi har allt hemma så vi ialla fall klarar oss första tiden.
Fick ett ryck idag och handlade i stort sett allt som var kvar som t.ex. bindor, tvättlappar, amningsbh, blöjor, tyg till vagnen, babyolja, babypuder...
Leos och Vincents mamma,
Åh, jag beklagar sorgen.
Nu tror jag vi har saker så vi klarar oss första tiden ialla fall. Så nu är det bara bebis som saknas.
Bebis ligger just nu och krafsar nere i ljumsken
Ionea,
Nä, den är inte packad än. Ska nog packa den i början på juni. Men jag har ialla fall börjat på en lista på vad som ska packas ner, alltid nåt
Åh, vilket härligt väder vi har! Sambon och jag ska troligtvis ut och äta lunch. Sen kommer jag troligtvis bli golfänka
Ionea,
Här spelas det både golf och dataspel. Dock har han hållt sig borta från dataspelandet ett tag nu. Men nu är det ju golf såklart
Huh, så varmt det varit idag. Jag ska inte klaga men liiite för varmt för min del har det varit idag.
Hej tjejer!
Jag tror jag avvaktar lite med att fika med er. Håller jättegärna kontakten här och hänger gärna med på fika eller om någon vill gå på promenad sedan när Skrutt kommit ut.
Hoppas att ni får trevligt imorgon och att jag fortfarande får hänga med här i tråden på ett litet hörn.