Linköping, någon?
Vi var där 10 dagar men hörde inget om det.. Jaja, det är väl olika antar jag. Vi hade inte bild i tidningen heller.
Vi var där 10 dagar men hörde inget om det.. Jaja, det är väl olika antar jag. Vi hade inte bild i tidningen heller.
Ionea: Vad sött kladdig Ion är ;) Det går så fort framåt :) Ska bli kul att få prova med smakisar om några veckor, Ronja blir 4 månader den femtonde, och är ett riktigt matmonster, så vi tänkte att vi ska börja prova då. Vad har ni börjat med att ge? Gröt? Pureer? Mos?
Nja, trivs väl sådär, men har å andra sidan inte trivts hundra procent i någon stad jag bott (Malmö, Halmstad, Malmö igen, Stockholm) Vi lär förmodligen inte bli kvar här hela livet heller, men för nu duger det :) Flyttade också hit för kärleken ;)
Mamamtill4a: Ska man slöa på fredagar? Det är väl då man gör klart allting inför helgen så att man kan ta det lugnt då.. :)
(inte för att vår helg blir lugn, med barndop och stor del av släkten som kommer) Här tvättas det iallafall minst en maskin varje dag.. (är skönt med tvättmaskin i lägenheten så att man slipper dra ner bebis, tvätt och tvättmedel och allt i tvättstugan, fy.)
Cia80: Din stackare som går på övertid, man kan tycka att liten borde vilja komma ut snart, men förmodligen är det väldigt bekvämt där inne..
Där sa du något, tvätta bebiskläder.. det var det som jag glömt bort att jag skulle göra idag :D Hon har ju börjat dra 62 just i dagarna, och nästan inget är upptvättat..
Sitter mest här med min snoriga (och rejält hesa!) lilltjej på armen och funderar på vad vi ska hitta på,och var övertygad om att det var något jag hade tänkt göra idag...
Håller tummarna Cia80, smärta och tryck nedåt är ett bra tecken. Jag hoppas att du snart får föda barn :)
Jag skulle gärna följt med på en fika i veckan men lilltjejen har dragit på sig en rejäl förkylning, knorrar som en liten gris, hostar och nyser och är hes, så jag står över till hon är bra igen. Börjar känna mig lite krasslig själv, bebisbaciller är inte att leka med...
Valla gård, vart är det? Är inte från stan och bor i princip andra änden av stan från Valla, sambon sa "detär väl där dom har hästar, getter och påfåglar - har dom fik där?", men jag vet inte hur bra koll han har ;) Inte för att det blir aktuellt för mig med fika denna veckan, men ändå.
Cia80: Känner du att det rinner kan det mycket väl vara fostervattnet. Mitt tog de hål på så det var verkligen en "splash"känsla, men när det värsta runnit bort "rann" det till och från hela dagen tills Ronja kom ut. Och det är ju verkligen på tiden nu. Tycker du ska ringa upp. Jag tror och hoppas att du har din bebis hos dig snart, på rätt sida av magen :)