• Cia80

Linköping, någon?

Åh, så gulliga ni är!

• Cia80

Snobben,
    Det är klart ni ska få träffa skrutt när h*n kommit ut

• Cia80

Tjejer, jag följer med på träffen idag

• Cia80

Hej tjejer!
    Tack för en trevlig fika.
    Ja, det kändes lite bättre den här gången och som ni sa så är det ju inte många veckor kvar tills jag också är mamma

Håller med Leos och Vincents mamma att det är svårt att hålla koll på vem som är vem

• Cia80

Leo och Vincents mamma,
    Det är klart ni ska prata bebisar. Jag kan säga att när väl min skrutt kommit ut så kommer jag inte kunna prata om annat sen

• Cia80

Hej tjejer!
    Jag har umgåtts med min far. Han har hjälpt oss att snickra ihop en skötbädd som nu ligger på vår tvättmaskin. Den blev jättebra!

Så nu får gärna skrutt komma snart. För nu har vi i stort sett allt klart. Sängen ska vi köpa nästa helg och babyskyddet kommer vi låna av sambons bror.

• Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-13 22:09:32 följande:

Ja, klart att vi ska prata bebisar, men man kan ju kanske prata om annat oxå, speciellt nu innan du har fått din lilla skrutt
    Hmm, har du iofs rätt i. Frågan är bara vad man ska prata om istället
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-14 08:42:46 följande:

Väder o vind kanske
    Hehe, ja...det funkar ju alltid

Hoppas att det är bra med er och era små.
    Ikväll ska vi gå sista gången på föräldrautbildningen, annars har jag inte så mycket planerat. Sen finns det ju alltid saker man kan göra här hemma tvätta, stryka, ta reda på disk osv. Men jag tar det lugnt.
  • Cia80

glitterkorn,
    Det är bara bra tack. Sitter och samlar ork till att ta reda på disken, är egentligen inte så jobbigt, ska bara plocka ur och i diskmaskinen.
    Skrutt bökar omkring där inne så jag njuter för fullt

• Cia80

Snälla tjejer säg att en amningsbh töjer sig lite.

Svar på tråden Linköping, någon?