Inlägg från: Elphaba |Visa alla inlägg
  • Elphaba

Linköping, någon?

Cia80: För min del hoppas jag att ni inte kommer hem på några dagar jag, är ju på tiden nu. Håller tummarna.

• Elphaba

Maria84: Hej, har ni hittat hit med? Hoppas allt är bra!

ciccielv: Är det inte sånna som hör till alla spisar, dvs man får en med sin spis? Tror vi har en sån i källarn, blir ju bra att ta upp sen när Ronja börjar lalla omkring. Men man förväntas väl ha kvar allt som hör till spisen.. iaf om man bor i hyresrätt..? Jag lyckades slänga en sån en gång, och det blev många sura miner på min då privata hyresvärd eftersom den "hörde till" lägenheten :s

Cia80: Kom igen nu, bebis. Jag är nyfiken på vad det är för en liten som bor där. Hoppas varje gång jag går in i tråden att din plutt ska vara vit och du inte ska ha skrivit något, annat än att du är hemkommen från BB med en liten :)

• Elphaba

Fru Tzoanidis: Lycka till med samtalet imorgon! Jobbigt med skengraviditet (om det nu är det), och att det aldrig tar sig. Själv tillhör jag de där som hade det oförskämt enkelt att bli gravid. Jag hoppas det tar sig för er snart!

• Elphaba
    Cia80 skrev 2008-07-10 21:10:58 följande:
    Jenny,Ja, jag ljög om att jag tagit panodil...ska som sagt ge mig på en dusch sen...men som sagt...vi åker in ikväll...för nu gör de satans ont..vet inte vart jag ska ta vägen.
    Åh, vad duktig du är, det är rätta takter (ljuga om panodilen alltså :P), nu är jag övertygad om att det är igång, klockningsbara onda värkar som kommer tätare och tätare. Så spännande :D Lycka till och jag håller tummarna för er och att det blir en bra förlossning! Snart är h*n här! :D
  • Elphaba

Cia80: Nää? Inga regelbundna värkar när ni kom in, eller?
    Jag hoppas verkligen det ska sätta igång innan dess för er.

• Elphaba

dinana: Horns marknad, vad är det? Något stort? Och varthän? Gillar marknader, missar tyvärr Skänninge för att vi är på Gotland den veckan och har grämt mig lite över att det är så dåligt med marknader här i krokarna. Är uppväxt i Skåne, marknadernas mecka ju :)

Smhi säger molnigt/mulet men uppehåll för imorgon. Söndag skulle till och med bjuda på sol på eftermiddagen.
    Om vi bara kunde bli friska här hemma också, sambon är nästan bra nu, lillsnuttan är "bara" förkyld, men jag har fått en rejäl släng av de onda bebisbacillerna och är halvt däckad:/

• Elphaba

dianana: Efter en googlesökning ser jag att Horns marknad är omkr 100 knallar stor... Ulrika marknad är väl åmtinstonde det dubbla verkar det, men är den 11 september i år. Då är inte vi hemma. (Helgen innan är Skänninge - är borta helg-helg så vi missar bägge). Får se hur vi känner oss imorgon, 7,5 mil kanske inte är någon hit när man känner sig krasslig. (Vad kan mäta sig med Kiviks marknad, sveriges största med 1000 knallar+ ;)

Svar på tråden Linköping, någon?