Linköping, någon?
Vi kanske skulle fika på en eftermiddag, om vi ska ta Claras igen, eftersom det var så lugnt då. Då kan Leo springa omkring utan att störa nån
Vad sägs om måndag eftermiddag 14.30 igen?
Vi kanske skulle fika på en eftermiddag, om vi ska ta Claras igen, eftersom det var så lugnt då. Då kan Leo springa omkring utan att störa nån
Vad sägs om måndag eftermiddag 14.30 igen?
Jag skriver upp en lista så får vi se hur många som kan på måndag, annars ändrar vi dag, tid o plats om det behövs
Ska vi ta trädgårdsföreningen om det är bra väder?
Fika på måndag 19/5 på Claras vid dåligt väder o trädgårdsföreningen vid bra väder, kl. 14.30:
Leos och Vincents mamma
Grattis i efterskott Lillisen
Här ska vi strax ge oss iväg på 26 års kalas, Leos gudmor är det som fyller år.
Jag har tänkt att komma idag ![]()
Vincent har sovit hela natten i natt! Förut har han ju bara vaknat en gång för att äta så det är ju skönt det med, men guud så skönt det var att slippa det inatt. Han åt sista gången vid 23 i går kväll precis innan vi gick o la oss, sen har han sovit utan ett pip till kl. 6 imorse, då ville han äta o sen var han vaken en stund efter det för att säga hej då till sambon som skulle till jobbet då. Sen somnade han igen vid 7 o sov till 10! Såå skönt.
Jag tror att vi får skippa fikat ändå idag, tyvärr. Hade gärna velat komma, men Leo har en liten depp dag idag verkar det som o vill vara nära o mysa hela tiden, samtidigt som Vincent vill det oxå. Så vi stannar nog hemma o myser istället. Behöver det känner jag.
Kanske kan ta en fika senare i veckan om lite flera kan då. Jag kan vilken dag som helst.
Sorry, att jag bangade så här i sista sekund, gillar inte själv när andra gör det, men kände att det var nödvändigt idag. Leo går mest omkring o gråter idag, vet inte varför, så då känner jag att vi måste vara hemma så att han får vara mycket med mig.
Jag kan oxå fika på onsdag o torsdag fast tidigast 14.30.
Hur blir det med fika nu då?
Är det nån som vill fika nåt mera denna vecka?
Ska vi ta det på torsdag eftermiddag? Är det några som kan då?