Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Linköping, någon?

Cia80 skrev 2008-07-10 16:35:16 följande:
    Jenny,Ja, det hoppas jag verkligen. Nån belöning (utöver bebis) ska jag väl få för att jag stått ut alla dessa värkar
    Ja det tycker jag verkligen!
    dinana skrev 2008-07-10 16:15:18 följande:
    JennyoPatrikNja, Phil och Ted syskonvagn på längden går nog bort för min del. UJn har jag ju haft innan och jag älskar den (singeln). Men det blir nog som sambon tycker och det betyder att det nog blir ståbräda. Han tycker dottern är för stor för att åka vagn när hon är två år. Då får hon allt gå själv, säger han =)
    Ok. Du kan inte tänka dig nån begagnad då? Det kan ju ändå vara skönt för henne att ha möjlighet att sitta.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ lilla grodan bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-10 17:20:14 följande:
    Nu är sambon iväg och spelar golf, själv sitter jag här med ont. Dock inga värkar som går att klocka, men ont gör det ialla fall Så nu hoppas jag på att det vill dra igång, eller ialla fall bli värkar som till slut går att klocka. Just nu gör det i stort sett ont hela tiden, dessutom bökar bebis massor där inne.
    NU låter det i alla fall som det är nåt på gång. Men det har jag ju sagt förut så det kanske är lika bra att jag är tyst
    Sambon är redo att slänga sig hem när du ringer hoppas jag!
  • JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-10 16:01:17 följande:
    JennyoPatrik: Tack, det ska jag vara Det har varit en jobbig vår men det är sista behandlingen nu nu har jag "bara" fem veckors strålning att se framemot. Nu sover lilltjejen igen så jag passar på att äta lite glass  
    Usch, det måste ha varit jättejobbigt för dig. Skönt att det snart är över iaf!
    Glass är gott
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-10 18:39:49 följande:
    ciccielv,Ujdå!Jag lyckades klocka en riktigt ond värk nu och den höll i sig ca 1½ minut, men nästa värk har inte kommit än...så jag kan ju inte påstå att de är så regelbundna...än
    Det kommer!
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-10 18:42:51 följande:
    Jenny,Jaså, det har vi inte sett än. Huh, så optimistisk jag är...not!
    Hehe, jag förstår att du gett upp hoppet. Men jag lovar att det kommer
  • JePaLuLi

Cia: Håller med de andra, stanna inte hemma för länge. Själv hade jag en långdragen förlossning, men det kan ju gå fort. Det kan ju vara skönt att vara på plats iaf. Så kanske du kan ta ett bad där och så... Ring hem sambon!!

• JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-10 19:17:10 följande:
    Jenny,Tror jag väntar lite till....nästa värk ser ut att dröja...
    Ja ok. Men det kanske ändå är skönare att ha honom hemma?
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-10 19:56:07 följande:
    Hur många värkar "ska" man ha haft i rad med ungefär lika långt mellanrum innan man ringer till förlossningen för att få komma in?
    De brukar säga att när man har haft 3 värkar på 10 minuter så ska man åka in.
  • JePaLuLi

Cia: Jag väntade inte tills jag hade så tätt, åkte in när jag hade så ont att jag kände att jag inte orkade vara hemma längre. Men om du fått 3 på 15 minuter så börjar det ju närma sig

• JePaLuLi
    Cia80 skrev 2008-07-10 20:24:19 följande:
    Jenny,Nu kom nästa värk...19 minuter mellan...men kommer det flera såna här nu så åker jag in...för satans så ont den gjorde.
    Ja det tycker jag att du ska göra. Man ska nog inte haka upp sig så mycket på tiden.
    Imorgon blir det bebbe gissar jag
Svar på tråden Linköping, någon?