Linköping, någon?
Fru Tzoanidis: Om det visar sig att du inte är gravid nu så ring till kvinnokliniken och be att få hjälp, speciellt eftersom ni har försökt i 1år nu!
Fru Tzoanidis: Om det visar sig att du inte är gravid nu så ring till kvinnokliniken och be att få hjälp, speciellt eftersom ni har försökt i 1år nu!
JennyoPatrik: Tack, det ska jag vara
Det har varit en jobbig vår men det är sista behandlingen nu
nu har jag "bara" fem veckors strålning att se framemot.
Nu sover lilltjejen igen så jag passar på att äta lite glass ![]()
JennyoPatrik: Det har varit väldigt jobbigt med med oerhört bra stöd från familj och vänner så har det trots allt gått bra
Har ni klippt håret på Lucas nu? ![]()
Cia80: Nu är det nära
snart har ni er bebis i famnen
Lycka till!
Mammatill4a: Jag får hålla utkik efter er imorgon kring lunch då
mm, det är en ganska mysig och väldigt lugn gård
hon kommer verkligen älska sin lillasyster/lillebror
hon blir som en liten extramamma
jadå, på söndag kan vi också ses som vi sa
har barnen somnat nu?
JennyoPatrik: Ja det är det verkligen, i höst ska jag bara njuta av att bara vara mamma
hihi, kan tänka mig att det inte var så poppis
vad har han för sig nu då?
Mammatill4a: det kommer gå fort, står inte på förens det är oktober :D vad skönt att de somnar så tidigt, lite ensamtid på kvällen kan man allt behöva
Nathalie har varit vaken sen 06.30, men nu har hon äntligen somnat, hon är som mest pigg på morgonen
fast det är iofs inte så konstigt eftersom hon har sovit hela natten
JennyoPatrik: Smakade jordgubbarna bra?
hur sov Lucas inatt?
Fru Tzoanidis: Jag hoppas att du är gravid
om inte, så hoppas ni får en tid för utredning, har själv gått igenom en sådan!
ciccielv, skorpan08: Här tvättas det för fullt också
blir iofs alltid någon tvättmaskin varje dag? Vad ska ni annars hitta på idag?
Fru Tzoanidis: Ibland kan det ta lite tid innan allt kommer igång som det ska när man ätit p-piller... dem på RMC är jättegulliga, det är dit du får gå sen på utredning. Om du tycker det är jobbigt att ha en manlig läkare så kan du ju säga ifrån, finns en del manliga läkare på rmc som jag har fått gå till. Jag har gjort vul och det är inte så obehagligt, de brukar vara så försiktiga. De för in ett instrument (ser ut som en dildo) i underlivet och kikar sedan på en ultraljudstv. Be din man följa med dig som stöd om du tycker det är obehagligt!
Fru Tzoanidis: Hehe, det är lika bra, känns alltid tryggt att mannen med sig. Håller mina tummar att det hinner hända något innan dess så att du slipper att ringa i augusti. Jag tycker också att manliga är bättre än kvinnliga. Oftast är de så hårdhänta, precis som du skriver. Men jag har fått uppleva både bra manliga och kvinnliga. Vad ska du hitta på idag?
Ciccielv: Vi ska också gå ut och leka sen men det ser nästan ut att bli regn ![]()