Inlägg från: glitterkorn |Visa alla inlägg
  • glitterkorn

Linköping, någon?

Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-19 13:08:44 följande:
    Jag tror att vi får skippa fikat ändå idag, tyvärr. Hade gärna velat komma, men Leo har en liten depp dag idag verkar det som o vill vara nära o mysa hela tiden, samtidigt som Vincent vill det oxå. Så vi stannar nog hemma o myser istället. Behöver det känner jag.Kanske kan ta en fika senare i veckan om lite flera kan då. Jag kan vilken dag som helst.
    Okej synd ,

Lillisen kommer du eller ska vi hoppa över det ?
    Jag Älskar Dig Mest Av Allt Julius !
  • glitterkorn
    Mizzz skrev 2008-05-19 13:14:26 följande:
    Jag fikar ju gärna, såg fram emot att komma ut lite! Så om du fortfarande är på så kommer jag!
    Ja vi kommer gärna :) , men du sk vi kunna ta tre då om det är möjligt för dig ?
  • glitterkorn
    Mizzz skrev 2008-05-19 13:28:16 följande:
    Det funkar nog!Ska hämta Linus på dagis nu kl 14 sen kan jag ju gå runt på stan lite.
    ja kollade bussen är inne tio i , hoppas det är ok !
  • glitterkorn

dinana: Jo jag och Lillisen träffades fast 15.00 , synd att vi inte hade varandras nr ! :S

Lillisen: Tack för en trevlig fika :)

Missnööjd: Vad skojit att tösen lärt sig gå och allt :) Spännande när dom lär sig nya saker ! Onsdag eller torsdag funkar för mig oxå :)

• glitterkorn

Godmorgon !

Hoppas allt är bra med er ,
    här är det sådär Julius är fått feber och är snorig ( fst snorig kan dom ju va tit som tät ;P ) Han var uppe och åt vid halv fyra i morse , sen åt han vid hav åtta och nu somna han för en stund sen lille gubben , hoppas febern försvinner !

Missnööjd ; Låter ju perfekt ! :)

• glitterkorn

Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-20 22:21:40 följande:

Hur blir det med fika nu då?Är det nån som vill fika nåt mera denna vecka?Ska vi ta det på torsdag eftermiddag? Är det några som kan då?
    Jag kan på torsdag eftermiddag bara lill killen blir frisk och så.

Fika torsdag 22/5 eftermiddagen
    glitterkorn (Om Julle blir frisk)
  • glitterkorn

Hej

I dag är lill killen feber fri och pigg och glad så jag tror nog jag hänger på i morgon

Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-21 09:44:36 följande:

Min sambo har fått ett nytt jobb, han ska börja på tekniska verken som it tekniker, vi är såå glada för han kommer att tjäna ca 5.000 mer i månaden än vad han gör nu
    [/citat]

Oj ! Det låter riktigt nice ! :D
    Ionea skrev 2008-05-21 10:03:43 följande:
    [citat]
    Grattis aldrig fel med mer klirr i kassan!Jag kan ej fika tyvärr  men får hänga på nästa gång. Har fortfarande fulltupp med en liten kille som är inne i en tillväxtperiod, inte mycket som gör honom glad..Ullared ser jag fram emot dock, vi åker på lördag och förhoppningsvis så har Ion lugnat ner sig lite då med
    [/citat]

Jaha trode ni redan vart där hihi ;P
    Cia80 skrev 2008-05-21 10:31:07 följande:
    [citat]
    Nu har jag varit hos bm och allt såg bra ut Så nu får dagarna fortsätta flyga fram
    Vad skönt att allt är bra , vilken vecka är du i nu ? :)
  • glitterkorn
    glitterkorn skrev 2008-05-21 11:17:06 följande:
    HejI dag är lill killen feber fri och pigg och glad så jag tror nog jag hänger på i morgonLeos och Vincents mamma skrev 2008-05-21 09:44:36 följande:
    Vad skönt att allt är bra , vilken vecka är du i nu ? :)
    Konstigt det blev då :O
  • glitterkorn
    glitterkorn
    Leos och Vincents mamma
    Lillisen
    Missnööjd

Blir fikat på claras 14.30 ?
    Träffas där eller vid fintänen ?
  • glitterkorn
    glitterkorn