Linköping, någon?
vi kan väll mötas på parkeringen som vanligt.nu ska jag göra mig iordning och gå till centrum.
vi kan väll mötas på parkeringen som vanligt.
ush vad kvavt det är ute.blev helt snurr i bollen efter prommenaden till centrum.

låter som att du är gravid.jag hade flera småblödningar med mitt sista barn som vi förlorade.jag frös.svettades och småblödde under flera veckor.allt såg bra ut...men det blev det inte
testa om några dagar igen.jag testade med första tösen då maken sa att jag var gravid
.han ser det i mina ögon och varje gång hade han rätt o även rätt på barnens kön
först fick jag ett neg,maken bad mig testa 2 dagar senare och då blev det ett stort +
jag ska hålla tummarna att du är gravid och har en nidblödning.när hade du sista vanliga mensen?
riktigt tidiga missfall syns inte alltid på ett gravtest.ömmar tuttarna nått?illamående?eller klarar du inte av vissa dofter/mat längre? eller känner dig yr,svettig och svimfärdig?alla är symtom på att du kan vara gravid
godmorgon
idag ska jag städa,tvätta vara ute lite och sen blir det nog kolonin i eftermiddag och valla gård igen.vi brukar vara i valla gård på kvällen när det är svalt och nästa folktomt.mycket lättare att hålla ordning på barnen då de ska vara i varsin sida av parken
sen ska jag sy igen,denna gång ska det bli en retro sittdyna till retrovagnen