• dinana

Linköping, någon?

glitterkorn skrev 2008-06-27 20:49:12 följande:
    Aa Okej .. jag blödde mkt i början av min graviditet med JuliusJo det är så jag tänkt att göra mkt frukt och grönt samt shakemålen då får se omdet funkar har 15 kg att gå ner :O
    blödde du konstant, eller var det mer som mensblödning (några dagar)

skulle gärna vilja gå ner ett par kilon, men kanske är dumt nu när jag kanske är gravid. bättre att softa lite.
  • dinana
    Cia80 skrev 2008-06-27 21:36:22 följande:
    Huh, vilket bök det är där inne nu. Vill ju ha ont och få träffa bebis.
    Du får väl se till och springa mycket i trappor (skall ju tydligen hjälpa rätt bra, men vad vet jag).

Sex skall ju tydligen vara bra, så ta å hoppa på killen den.
  • dinana
    glitterkorn skrev 2008-06-28 08:20:02 följande:
    Mer som mens blödningar i ett par dagar lite då o då tror detta var mellan v.4 och v.10 , det var inte jag + jag blödde så då fick jag åka in på ett vul. Ja kanske bäst att vänta tills du vet om du är gravid eller inte.Nu ska jag ut på en promenad , duktiga jag ;P
    Kan man testa sig på kvällen? Orkar inte vänta så länge till nu... måste få veta om jag är gravid. Visar det neg dock så skit samma, kille vill gärna sätta igång med bebisverkstaden, dock är väl den tiden förbi snart. Tror jag har ÄL den 24-26 någongång.... men man vet ju aldrig.
  • dinana

testade mig nu ikväll.. men.. nja, funkade så klart inte.. börjar bli lite irriterande nu. har det blivit fel på alla mina test, eller är mitt urin helt knasigt..

• dinana

Har ju visat plus direkt när jag har varit gravid tidigare, så låghormonare är jag nog inte. Men det kanske är kroppen som spelar ett spratt med mig. Får se om jag får min mens den 10e som beräknat. Det är ju inte så långt bort nu. Förhoppningsvis inte. =) Men jag får nog satsa på att jag blivit gravid nu i stället. Har bara en äggledare så det kanske är det som krånglar.

• dinana
    Line79 skrev 2008-06-29 20:24:38 följande:
    Hej tjejer.Var lääänge sedan jag skrev här, men jag smygläser iblandHoppas att ni mår bra & att bebisarna växer & blir stora & starka.Vi mår prima. Bygger på huset & njuter av sommaren. Cornelia har på 2 veckor lärt sig sätta sig upp från magläge, åla sig fram, dra sig upp till stående, nästan lärt sig krypa, klappa händerna & fått 2 tänder. Puh, vilka veckor!I morgon åker vi till Lkpg igen & stannar några dagar innan vi far till västkusten & Springsteen konserten i GtbFinns det några bra lekparker med bebisgungor i stan???Cia- Blir det nån bebis nångång Jag fick bassning av min bm de sista månaderna för att jag inte kunde va stilla. Hon tyckte inte att jag skulle kratta löv på vår 2200kvm stora trädgård, inte gå på långa skogspromenader med hunden eller åka in till stan & leka med mina vänner. Men Cornelia ploppade ut 8 dagar innan så det var väl bra att jag gjorde det Så nu fick du lite tips om du vill få ut den...Önskar dig all lycka iaf!!!
    Här i Skägget finns det gott om bebisgungor. Är oftast en eller två bebisgungor/ställning vilket jag tycker är bra. Blir ju bra om man har två småttingar som vill gunga samtidigt
  • dinana

Cia80

Om du vill så kan vi ju alltid ta en fika här på IKEA =)

• dinana

Cia80

Åh, vad spännande! Håller alla tummar för dig att värkarna kommer tillbaka med jämna mellanrum så att du kan klocka dem. Kanske har du blivit mamma nästa gång vi ses...

Who knows!!??

• dinana
    Cia80 skrev 2008-06-30 09:03:02 följande:
    dinana,Värkarna försvann och nu är allt som vanligt.Hoppas att allt är bra med er, ska försöka att inte tråka ut er med mina "falska" värkar
    Aj vad synd... men de kommer nog tillbaks igen snart =) Sitter just nu i telefon med alfakassan. Har inte fått några pengar ännu från dem, och nu börjar alla pengar att dras från mitt konto. What to do? Ligger för tillfället på -893 kr på mitt konto. Vad skall man göra i en sådan här situation?

De säger att jag borde ha fått pengarna förra veckan. *humm*
  • dinana
    Snobben79 skrev 2008-06-30 10:41:02 följande:
    dinana, löste det sig med pengarna? cia, det är inte tråkigt utan spännande Men vad olika det kan vara. Jag kände verkligen inte ett smack innan det satte igång.
    Ja, jag har pratat med dem på alfakassan nu och de skickade vidare min förfrågan. De ringde för en halvtimme sedan och skulle fixa så att jag hade pengarna på mitt bankkonto senast imorgon. Så det är bara att hoppas att de finns på kontot snart. Det var ju så klart de som hade sjabblat.
Svar på tråden Linköping, någon?