• Cia80

Linköping, någon?

Elphaba,
    Vet inte om jag ska köpa mer till bebis nu innan h*n kommit ut. Blir så tråkigt när det bara är neutralt. Blir roligare att handla sen när vi vet vad är för sort

Åh, men då kanske jag skulle kunna införskaffa en sån topp från apoteket, var ju inte så farligt dyr.

Det där var ett bra tips. Att låta sambon gå och handla bh:ar i olika storlekar...så kan jag ju prova hemma i lugn och ro när skrutten sover.

Ja, jösses...tror jag börjat fatta det nu iomed sammandragningen.

• Cia80

Leos,
    Mmm, längtar tills jag får träffa skrutt

Lovelyy,
    Uj, då får jag nog ta tag i den där väskan snart.
    Har ju känts så avlägset förut.

• Cia80

Lovelyy,
    Jag är lite konstig, jag vet För när jag väl tänker efter så är det ju inte så lång tid kvar. Samtidgt som det känns så avlägset att verkligen jag ska bli mamma. Tror inte riktigt det har sjunkit in i mitt huvud

• Cia80

Lovelyy,
    Hehe, med min fart kommer väl bebis vara tonåring innan jag fattar att jag är mamma

• Cia80

Lovelyy,
    Jag vet inte. Min bm har bara mätt och skrivit upp det och jag har inte kommit mig för att fråga.

Nu är det dags för sängen för min del. Men jag återkommer imorgon igen.
    Vi hörs!
    Kram

• Cia80

God morgon tjejer!
    Hoppas allt är bra med er. Här är det bara bra.
    Borde ta tag i hemmet idag, men vi får väl se hur det blir med den saken

• Cia80

Line,
    Tack för tipsen! Det får allt bli en topp från apoteket. Kanske skulle ta och införskaffa den idag.

Tog på mig amningsbh:n idag och den känns inte lika "hemsk" nu, så det kanske är en vanesak. Jag menar det är ju olika mellan bh och bh.
    Sen får jag införskaffa fler när Skrutt kommit ut som sagt.

• Cia80

Lovelyy,
    Skönt att han går upp i vikt

Jag har lunchat med några vänner. Sen gick jag och handlade en sån topp på apoteket. Har dock inte provat den än.

Har precis tittat på Barmnmorskorna på nätet, så nu har jag gråtit en skvätt

• Cia80

DontFadeAway,
    Välkommen hit får jag säga

• Cia80

Nä, idag är det ju inget roligt väder alls. Tänkte jag skulle gå på stan och hitta en pocketbok att fördriva tiden med, men det känns ju inte så lockande att gå ut i regnet. Får väl hålla mig inne och stryka kläder istället

Svar på tråden Linköping, någon?